728 x 90

عبدالرحیم موسوی سرلشکر سرسپرده آخوندها: آمریکا و مجاهدین بدانند که ارتش و سپاه دست از دست یکدیگر بر نخواهند داشت

عبدالرحیم موسوی گماشته خامنه‌ای در ارتش تحت‌امر ولایت فقیه
عبدالرحیم موسوی گماشته خامنه‌ای در ارتش تحت‌امر ولایت فقیه

به‌دنبال کشته شدن یک سرتیپ و چند سرهنگ و سروان ارتشی در سقوط مشکوک هواپیمای حامل گوشت که در فرودگاه پرت افتاده سپاه پاسداران در کرج به زمین خورد، مافیای گوشت و سرکردگان سپاه، وحشت‌زده از سؤالات مطرح شده در فضای مجازی، گماشته خامنه‌ای در ارتش تحت‌امر را برای حمله به فضای مجازی و مجاهدین به صحنه فرستادند.

 

عبدالرحیم موسوی سرلشکر سرسپرده آخوندها، در حالیکه از ترس مجاهدین و اوضاع آشفته ولایت خامنه‌ای بر خود می‌لرزید، گفت: هم‌اکنون بسیج باید به میدان بیاید و همه باید آماده باشیم و باید فضای مجازی را از مرزهای فکری خانواده‌ها بیرون بریزیم.

 

وی با حماقت افزود: آمریکا و مجاهدین باید بدانند که ارتش و سپاه دست از دست یکدیگر بر نخواهند داشت.

 

عبدالرحیم موسوی گماشته خامنه‌ای در ارتش تحت‌امر ولایت فقیه، با کرنش در مقابل سرکردگان سپاه، تلاش کرد دعوا بر سر اضافه شدن بودجه پاسداران را ماستمالی کند و گفت: دشمنان با مطرح کردن تفاوت بودجه ارتش و سپاه و دیگر مسائل، در صددند تا وحدت نیروهای مسلح را خدشه‌دار کنند.

 

سرکرده ارتش تحت‌امر خامنه‌ای در قیامهای مردادماه امسال نیز در وحشت از پیوند مردم و مجاهدین بر سر جنگ‌افروزی رژیم در سوریه، به‌نحوی ابلهانه گفت: (مجاهدینی)که به بهانه مشکلات اقتصادی به خیابانها می‌آیند به سراغ شعارهایی با محتوای سوریه می‌روند و این تمرکز (مجاهدین) بر سر موضوع حضور (نظام) در سوریه مبین این مطلب است که حضور نیروهای ما درست بوده است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3e6e2122-3901-48c6-9b93-cfce90e282b3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات