728 x 90

عباس عبدی: اجرای بی‌سر و صدای «طرح صیانت» پیش از «تصویب قانون»

عباس عبدی از مهره‌های ریزشی رژیم
عباس عبدی از مهره‌های ریزشی رژیم

عباس عبدی از مهره‌های ریزشی رژیم در یک درگیری باندی با لحن نیشدارگفت : کندی اینترنت ربطی به زیرساختها ندارد. این وضع ناشی از اجرای بی‌سر و صدای «طرح صیانت» پیش از «تصویب قانون» است.

«وضعیت اینترنت و تناقض‌های گفتاری مسئولان با واقعیت و وعده‌های داده شده برای مردم روشن است، ولی در بسیاری از امور این حد از وضوح دیده نمی‌شود. باید گفت که بخش بزرگی از وعده‌های دولت جدید در میدان عمل و اجرا به‌دلیل این تعارضات فکری دچار مشکل می‌شوند. این وضع محصول همان نکته‌یی است که در هفته گذشته در یادداشت، «این سیاست‌ورزی نیست» نوشتم. تناقضات فکری نو اصولگرایان، تمام‌شدنی نیست....اکنون سرعت اینترنت به‌نحو آزاردهنده‌ای کاهش پیدا می‌کند. به‌طوری که در بهمن‌ماه رتبه جهانی سرعت اینترنت در ایران، ۷پله سقوط کرد. به این علت که جلوی افزایش ماهانه ظرفیت را گرفتند. هم‌چنین مسئولان وزارت علوم اعلام کردند: «کندی اینترنت» باعث استرس و فشار روانی شدید در دانشجویان شده است‌. موضوعی که ربطی به زیرساختها ندارد، چون در دولت روحانی هر سال سرعت بهبود می‌یافت و ظاهراً این وضع ناشی از اجرای بی‌سر و صدای همان طرح صیانت پیش از تصویب قانون است» (خبرگزاری حکومتی انتخاب ۱ اسفند).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a6758e76-fda4-41bc-8665-05d33e55bb49"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات