728 x 90

عباس عبدی: آمار واقعی فوتیهای روزانه کرونا باید نزدیک به ۱۵۰۰نفر و شاید هم بیش‌تر باشد

عباس  عبدی
عباس عبدی

عباس عبدی از مهره‌های باند مغلوب در یک جنگ باندی به ابعاد فاجعه‌بار کرونا که به‌دلیل سیاست‌های جنایتکارانه این رژیم به ابعاد حیرت انگیزی رسیده است، اعتراف کرده و در روزنامه حکومتی اعتماد ۲۰مرداد نوشت:

«وضعیت موج پنجم کرونا از امواج پیشین بسیار بدتر است. وضعیت چگونه است؟ آمار رسمی فوتی‌ها نزدیک به ۶۰۰نفر در روز شده است. در حالی که آمار واقعی باید نزدیک به ۱۵۰۰نفر و شاید هم بیش‌تر باشد».

خبرگزاری آسوشیتدپرس ضمن اشاره با جنایت خامنه‌ای در محروم کردن مردم ایران از واکسن، به خشم مردم از وضعیت موجود اشاره کرده و می‌نویسد:

«ایرانیان با یک موج دیگر از شیوع مجدد بیماری همه‌گیر ویروس کرونا، در بدترین وضعیت کشورشان هستند و با دیدن تصاویر واکسینه شدن غربیها و دیدن مردم در اینترنت یا تلویزیون که بدون ماسک صورت هستند در حالی‌که خودشان هنوز به واکسن دسترسی ندارند به خشم شان افزوده می‌شود.

آسوشیتدپرس هم‌چنین در گزارش خود می‌افزاید: مقامات می‌گویند شمار قربانیان احتمالاً ۳برابر بیشتر است، زیرا ایران فقط افرادی را که در بیمارستان بستری هستند و فوت می‌کنند شمارش می‌کند.

بر اساس آمارهای دولتی، تنها ۴درصد از مردم ایران به‌طور کامل واکسینه شده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2d56cb94-f403-456f-a9a5-be5de09e74e9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات