728 x 90

عادل الجبیر: ما به همکاری با آمریکا در راستای مقابله با افراط‌گرایی و تروریسم ادامه خواهیم داد

عادل الجبیر وزیر مشاور در امور خارجه و عضو کابینه عربستان
عادل الجبیر وزیر مشاور در امور خارجه و عضو کابینه عربستان

عادل الجبیر وزیر مشاور در امور خارجه و عضو کابینه عربستان، سخنرانی جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا را تاریخی توصیف کرد.
الجیبر در سلسله توئیتهایی در روز جمعه ۱۷بهمن نوشت: بایدن بر تعهد آمریکا برای همکاری با دوستان و متحدان به‌منظور حل اختلافات و تعامل با چالشها تأکید ورزید و ما مشتاقانه منتظریم تا با دوستان خود در آمریکا برای پایان دادن به درگیریها و مقابله با چالشها کار کنیم، همان‌طور که در طول بیش از ۷دهه کار کرده‌ایم. بایدن در مورد تعهد آمریکا برای همکاری با عربستان برای دفاع از حاکمیت خود و مقابله با تهدیدات علیه آن استقبال کرد.
الجبیر در ادامه افزود: ما به‌دنبال تقویت همکاری با آمریکا برای حراست از منافع مشترکمان هستیم و به همراه هم برای مقابله با افراط‌گرایی و تروریسم، تلاش خواهیم کرد.


خالد بن سلمان جانشین وزیر دفاع عربستان روز جمعه ۱۷بهمن ضمن استقبال از سخنان جو بایدن در پیامی در توئیتر نوشت: عربستان بر ادامه حمایت‌های خود از تلاش‌های دیپلماتیک برای رسیدن به راه‌حل سیاسی فراگیر در یمن بر اساس مرجع‌های سه‌گانه و حمایت سیاسی و نظامی از دولت قانونی یمن برای مقابله با شبه‌نظامیان حوثی وابسته به رژیم ایران در تمام جبهه‌ها تأکید می‌ورزد.(العربیه نت ۱۷بهمن)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/18069d6f-75a7-4c48-869b-c3baea5bc544"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات