728 x 90

ظهره وند کارشناس حکومتی: هدف آمریکایی‌ها در کنار برجام، توقف موشکی، دفاعی و منطقه‌یی است

موشکی رژیم
موشکی رژیم

ابوالفضل ظهره‌وند کارشناس حکومتی پیشاپیش با اذعان به تعادل ضعیف رژیم در شرایط کنونی، به شکست نظام و بازنده اصلی در مذاکرات برجام اعتراف کرد.

ظهره‌وند در بخشی از اظهارات خود گفته است:... جمهوری اسلامی ایران با چک برگشتی مواجه است. چرا که مذاکرات برایش آورده‌ای نداشته جز این‌که کشورهای تحریمی را نیز افزایش داده است. بنابراین اگر مفهوم مذاکره این است که صرفاً تحریم‌ها و فشارها علیه ایران افزایش یابد، این مذاکره غلط و ناصوابی است...
... برجام نتیجه ۲سال مذاکره بوده و تمام‌شده است. اگر امروز طرف ایرانی به مذاکرات نگاه می‌کند نخست با ۱+۴ است. دوم این‌که همین کشورها برای اجرای تعهداتشان نسبت به برجام چه اقدامی می‌خواهند انجام دهند.
کارشناس حکومتی در ادامه با اعتراف به تعادل‌قوای کنونی افزود: آمریکایی‌ها می‌خواهند در کنار برجام که توانستند برخی از ظرفیت‌های ایران را به کنترل در بیاورند، سایر ظرفیت‌های جمهوری اسلامی را نیز مدیریت و در نهایت متوقف کنند از جمله موشکی، دفاعی، منطقه‌یی و هنجاری. (روزنامه حکومتی رسالت ۲۳آبان).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/84240825-2a07-452b-a980-662f7b26ea98"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات