728 x 90

طرح هوشمند انتشار کرونا

طرح هوشمند انتشار کرونا

آن‌قدر که ویروس کرونا در ایران آزادی عمل دارد، در هیچ مملکتی آزاد نیست. یک ماه خامنه‌ای پنهانش کرد، سپس روحانی با طرح بخشی در خانه بمانند، بدون پشتیبانی و حل مشکلات مردم، ‌میدان فعالیت و عمل ویروس را باز کرد.

گوینده تلویزیون رژیم: «رئیس‌جمهور گفت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با تبدیل به فاصله‌گذاری هوشمند ادامه خواهد یافت».

آخوند شیاد به‌رغم هشدارهای مکرر نمکی و زالی در وحشت از گسترش ویروس، با طرح فاصله‌گذاری هوشمند، از ۲۰فروردین، راه بقیه شاغلین را به میدان فعالیت کرونا باز کرد.

زالی، رئیس ستاد حکومتی مبارزه با کرونا در تهران: «این مهم نیازمند بررسی‌های بیشتر در روزهای آینده خواهد بود‌... هنوز میزان مراجعه مردم به اورژانس‌ها و مراکز درمانی به‌دلیل کرونا بالاست».

رژیم در خفگی کامل اقتصادی تنها راه را هم‌چنان دست‌کردن در جیب مردم می‌بیند لذا کارگران و کارگاهها را فعال کرده است.

یک هموطن: «ما تعطیل می‌کنیم دولت خرج زندگیمونو بده، در خانه بمانیم از کجا بیاریم بخوریم»؟

پیش‌تر هم سرکرده نیروی انتظامی در وحشت از قیام گرسنگان بعد از کرونا به روحانی گفته بود: «الآن واقعاً کسانی هستند که روزمزد هستند و باید از خانه بیایند بیرون برای امرار معاش همان روزشان. اینها اگر این حالت بماند ممکن است یک تبعات آسیب‌های بعدی ما داشته باشیم و بعد از پساکرونا یک اتفاقات بیفتد این تسریع بشود».(پاسدار اشتری، سرکردهٔ نیروی انتظامی ۱۳فروردین ۹۹)

سرانجام ۴روز قبل از ۲۰فروردین مردم را به خیابان‌ها آوردند.

یک هموطن: «بدهکار هستیم اجاره داریم چک دست مردم داریم... چاره‌ای نداریم چیکار باید بکنیم؟

خبرنگار تلویزیون رژیم:«امروز رفتیم گزارش در خانه بمانید بگیریم یه دفعه با این حجم خودرو مواجه شدیم. فکر می‌کنم با توجه به این‌که مشاغل دوباره راه افتاده... خیلی زیاد بود ترافیک واقعاً زیاد بود».

این است انتخاب جنایتکارانه نظامی که حاضر نیست معیشت مردم را حل کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/811e6468-2ad1-450e-9ca5-e63751b2727f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات