728 x 90

طرح «عدم کفایت» رئیسی جلاد در مجلس ارتجاع کلید خورد

رئیسی جلاد
رئیسی جلاد

مصطفی رضا حسینی قطب‌آبادی، عضو مجلس ارتجاع از شهربابک روز دوشنبه ۵اردیبهشت از کلید خوردن طرح «عدم کفایت» رئیسی جلا خبر داد.

قط‌ب‌آبادی گفت: طرح «عدم‌کفایت» رئیس‌جمهور را مکتوب کرده‌ام و روی سیستم بهارستان گذاشته‌ام، تا الآن، فقط یک نماینده، طرح را امضا کرده، سایر نمایندگان، هر کدام به دلایل مختلف مانند احتیاط، بی‌اعتقادی یا مصلحت‌اندیش هستند، موافق طرح «عدم‌کفایت» نیستند.

وی افزود: شخصاً، معتقدم، مسائل اساسی کشور، اصلاً، قابل‌ اغماض نیست و نباید مشمول مماشات و مرور زمان شود. زیرا مردم، سرمایه‌ها و پایه‌های اصلی کشور هستند و بی‌توجهی به مطالبات و خواست منطقی و قانونی مردم، در نهایت، کشور و نظام را با چالش مواجه می‌کند.

من نگران بروز این چالش هستم، یگانه ملاک من، مردم است و با کسی هم، عهد اخوت نبسته‌ام. بنابراین، تلاش می‌کنم از وارد شدن آسیب‌های بیشتر به مردم، پیشگیری کنم.

بعید می‌دانم نمایندگان حاضر به امضای چنین طرحی شوند، البته نه به‌این علت که به رئیس‌جمهور و دولت انتقاد ندارند، بلکه به‌دلیل پرهیز از بحثهای حاشیه‌ای امضا نخواهند کرد.

وی افزود: یک نامزد از جناح خاصی، روانه پاستور شده ، حالا می‌خواهند او را نگه‌دارند ولی چهار سال دیگر، سرنوشت او همانند روسای جمهوری قبلی خواهد شد. دولت یازدهم و دوازدهم را گفتند که دولت خوبی نبوده و ضرر به کشور و مردم زده و بیت‌المال را هدر داده، دولت روحانی هم به دولت پیش از خود، اتهام‌های مشابهی زد. و این رویه همچنان ادامه خواهد یافت.

واقعیت این است که علت اصلی ناکارآمدی دولت‌ها در یک نکته خلاصه می‌شود و آن‌هم چنبره زدن بر قدرت اجرایی کشور است که بحث اصلاح‌طلب و اصولگرا ، راه انداخته و نگاه تمامیت‌خواهانه به قدرت دارند و شایسته‌ها را به جرم همسو نبودن، حذف می‌کنند (سایت حکومتی خبرآنلاین ۵اردیبهشت).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/306f99e2-6502-4697-af75-66492732ca85"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات