728 x 90

ضرب‌الاجل فرانسه برای پایان دادن به مذاکرات وین!

وزارت خارجه فرانسه
وزارت خارجه فرانسه

وزارت‌خارجه فرانسه بر ضرورت به پایان رسیدن مذاکرات وین بر سر برجام تا «پایان هفته جاری» تأکید کرد.

رویترز گزارش داد، وزارت خارجه فرانسه بعد از ظهر دوشنبه ۹ اسفند از لزوم خاتمه مذاکرات توافق اتمی رژیم ایران با قدرتهای جهانی در وین در روزهای آتی خبر داد. وزارت خارجه فرانسه در این رابطه اعلام کرد که پایان دادن به مذاکرات هسته‌ای در این هفته ضروری است.
به گزارش رویترز اگنس واندر مول، سخنگوی وزارت‌خارجه فرانسه روز دوشنبه در سخنانی گفت: ضرورتی حیاتی مبنی بر به پایان رساندن مذاکرات در این هفته وجود دارد.

خبرگزاری رویترز گزارش داد که دیپلمات‌ها می‌گویند مذاکرات وارد مرحله حساسی شده‌ است.

سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم امروز در مورد بحث ضرب‌الاجل نیز گفت: در چند ماه گذشته مدام از این تاریخ ها شنیده‌ایم بازی زمان و بحث تعیین ضرب‌الاجل و بازی با تاریخ ها ملال‌آور شده است آنچه روشن است این است که طرف مقابل باید متعهدانه نشان دهد که پایبند رسیدن به توافق است و برای خروج از وضعیت فعلی ابتکار دارد.
خطیب‌زاده ادامه داد: الآن چند موضوع جدی باقی مانده است اگر می‌خواهند توافقی داشته باشیم باید حسن نیست داشته باشند و رسیدن به توافق بدون حسن‌نیت انجام نمی‌شود.

 

دور هشتم مذاکرات با هدف احیای برجام با شرکت نمایندگان رژیم آخوندی، روسیه، چین، فرانسه، بریتانیا، آلمان و اتحادیه اروپا و آمریکا در وین ادامه دارد. نمایندگان آمریکا به صورت غیرمستقیم در این مذاکرات حضور دارند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f6b3d9d6-d737-4b06-a9f8-b208db612399"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات