728 x 90

صفار هرندی: اغتشاشگران یک گروه سازمان‌یافته متشکل بودند

قیام ایران و به آتش کشیدن مراکز حکومتی و چپاول رژیم آخوندی
قیام ایران و به آتش کشیدن مراکز حکومتی و چپاول رژیم آخوندی

صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مصاحبه با تلویزیون شبکه دو رژیم درباره جوانان قیام‌آفرین و سازمانیافتگی آنان گفت: اغتشاشگران یک گروه سازمان‌یافته متشکل بودند، در سراسر کشور یک عمل مشابه انجام می‌دادند.

 

ما شاهد رفتاری هستیم که کمتر مشاهده کردیم تو ایران نمی‌گویم اصلاً نبوده ولی به این حجم که اصلاً نبوده‌ اما می‌خواهم ببینم نظر شما چیست تحلیل شما چه هست این ویژگی‌ها چه مختصاتی دارد این اتفاقاتی که توی شهرهای مختلف ایران افتاد؟

 

اینها یک گروه سازمان‌یافته متشکل بعضاً البته نمی‌خواهم بگویم مطلقاً این تشکیلاتی بود ولی از آنجایی که حالا چون اشاره فرمودید در سراسر کشور مثلاً چه شکلی داشت این‌که یک عمل مشابه را در شهرهای مختلف اینها انجام دادند حکایت از این می‌کرد که یک نوع سازماندهی وجود دارد

 

بدتر از همه حمله کردن به مراکز نظامی و انتظامی که آنجا خط قرمز همه دنیا هست که وقتی به اینجاها می‌خواهد تعرض بشود می‌گویند این دیگه معناش آشوب بزرگ ادامه‌دار خواهد بود یعنی دسترسی به اسلحه و با آن اسلحه به جان بقیه مردم افتادند.

 

علی اکبری عضو مجلس ارتجاع به برنامهریزی قبلی و سازماندهی جوانان شورشی اعتراف کرد و  گفت: حداکثر آسیب و ناامنی در کوتاه‌ترین زمان نشان از برنامه‌ریزی قبلی و سازماندهی شده دارد. نیروهای نظامی انتظامی و امنیتی غافلگیر شدند.

وی افزود: تصمیم یکباره سران قوا برای افزایش جهشی قیمت بنزین و دور نگه‌داشتن نمایندگان مجلس و نخبگان جامعه از این تصمیم مهم را نمی‌توان توجیه کرد.

اعتراض قانونی حق مردم است ولی در میدان عمل به ادعا می‌ماند متأسفانه مطالبات انباشته شده مسالمت‌آمیز مردم با موج‌سواری عده‌یی مخل امنیت خسارتهای جانی مالی را برای هموطنان و تخریب اموال عمومی به بار آورد.

حداکثر آسیب و ناامنی در کوتاه‌ترین زمان نشان از برنامه‌ریزی قبلی و سازماندهی شده دارد و تعجب آن‌که نیروهای نظامی انتظامی و امنیتی غافلگیر شدند، دولت اعتراضات مدنی و حقوق مشروع مردم را پاسداری کند و وعده‌های داده شده عمل نماید.

بخشی از معترضان جوانان و نوجوانانی هستند که از فرط احساس هیجان زده شده و همراهی نمودند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0a80dfb5-8aec-40d8-b0e8-c0f9320630e2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات