728 x 90

صدراعظم آلمان: رسیدن به توافق با رژیم ایران بیش از این نمی‌تواند به تعویق بیفتد

اولاف شولتس صدراعظم آلمان
اولاف شولتس صدراعظم آلمان

خبرگزاری فرانسه نوشت: اولاف شولتس صدراعظم آلمان روز چهارشنبه ۱۱ اسفند در اسرائیل گفت: توافق هسته‌یی جدید با رژیم ایران بیش از این نمی‌تواند به تعویق بیفتد.

نفتالی بنت در نشست خبری مشترک با اولاف شولتس، صدراعظم آلمان، تاکید کرد: چه در دوره ما و چه در هر دوره دیگر هرگز نباید گذاشت رژیم ایران به توان هسته‌ای (نظامی) برسد.

یک روز پیشتر وزارت خارجه فرانسه نیز خواستار جمع‌بندی فوری مذاکرات هسته‌ای ایران و قدرت‌های جهانی برای احیای برجام در هفته جاری شده بود.

خبرگزاری رویترز گزارش داد که دیپلمات‌ها می‌گویند مذاکرات وارد مرحله حساسی شده‌ است.

ند پرایس روز دوشنبه ۹ اسفند در جریان نشست خبری وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به پرسشی در مورد شروط جدید رژیم ایران اظهار داشت: این‌که آمریکا آمادگی دارد میز مذاکرات را ترک کند به این معنی نیست که وضعیت به همین صورت فعلی باقی بماند.

او گفت: واشنگتن پیش‌تر از گزینه‌های دیگر سخن گفته است و این گزینه‌ها با کمک متحدان و شرکای دیگر آمریکا، در صورتی که ایران حسن‌نیت خود را در مورد مسائل باقی مانده نشان ندهد، اعمال خواهند شد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fd4af62f-ee70-48e1-9f6f-5738518efd92"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات