728 x 90

صالح القلاب وزیر پیشین تبلیغات اردن: اسدی یک افسر آموزش دیده اطلاعات، قاتل و جنایتکار است

صالح القلاب وزیر تبلیغات اردن ۲۰۰۰ - ۲۰۰۲
صالح القلاب وزیر تبلیغات اردن ۲۰۰۰ - ۲۰۰۲

صالح القلاب وزیر تبلیغات اردن ۲۰۰۲ - ۲۰۰۰:

به برادرانم در اپوزیسیون ایران، به مجاهدین خلق

اسدی یک جنایتکار و قاتل است من الآن ممکن بود زیر خاک باشم (اگر طرح او محقق می‌شد) چرا که با وجود تعداد بسیار زیادی از شرکت‌کنندگان در آن کنفرانس در سال۲۰۱۸ در یک منطقه در پاریس، این امکان وجود داشت که اگر این جنایتکاران، جنایت‌شان را انجام می‌دادند تعداد بسیار زیادی یتیم می‌شدند وهم‌چنین بسیاری از مردمان الآن می‌توانستند زیر خاک باشند.

ما به این کنفرانس رفتیم تا همبستگی خودمان را با مردم ایران اعلام کنیم. رفتیم تا همبستگی خودمان را با مجاهدین خلق و مردم ایران اعلام کنیم، مردم ایران، این مردم (ایران) مانند مردم ما هستند، مردم دوست با یک تمدن بزرگ و روابط بسیار بسیار خوب ما را به همدیگر پیوند داده است.

این اپوزیسیون برحق است.

اسدی مخفی نمی‌کند که او یک دیپلمات است، این دیپلماتی است که از تسهیلات آن استفاده کرده تا دست به کشتار و جنایت بزند بنابراین او یک جنایتکار و قاتل است او یک دیپلمات نیست، یک دیپلمات ملتزم به قوانین سفارتخانه‌اش است ملتزم به کنسولگریهاست، دیپلمات یک انسان است که با انسان‌ها برخورد انسانی می‌کند، اما این فرد یک جنایتکار و قاتل است.

من از کشور اردن هاشمی هستم در بسیاری از کنفرانس‌های مجاهدین خلق، کنفرانس‌های مردم ایران، مردم ما، مردم دوست و برادر، شرکت کرده‌ام از این رو می‌گویم، این جنایت واقع شده، مقاصد مدنظر این جنایت صورت گرفته، بنابراین او یک جنایتکار است و دیپلماتی که او می‌گوید یک افسر اطلاعات است که آموزش دیده و قاتل و جنایتکار است، بنابراین نام دیپلمات او را مورد حمایت قرار نمی‌دهد (به او مصونیت نمی‌دهد) و اگر دیپلماسی تمامی جنایتکاران را حمایت می‌کرد دیگر دیپلماتی در جهان مطلقاً نبود، من می‌گویم الآن ما در کنار اپوزیسیون ایران می‌ایستیم در کنار مجاهدین خلق تا بر افکار عمومی بین‌المللی فشار بیاوریم تا این جنایتکار متناسب با عملی که می‌خواست انجام بدهد، به مجازات برسد.

انشاءالله در ایران آزاد شده همدیگر را ملاقات می‌کنیم و در آنجا دیدار می‌کنیم و برای ارواح شهدایی که توسط رژیم آخوندی، روزانه در تمامی شهرها و روستاهای ایران اعدام شدند، فاتحه می‌خوانیم والسلام علیکم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b8d72879-b50c-4a6e-8352-ebdc87cd539a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات