728 x 90

صادرات واقعی حکومت آخوندی چیست؟

در شرایطی که کرونا در ایران بیداد می‌کند و سیستان و بلوچستان در شرایط بسیار بحرانی قرار دارد، پاسدار سلامی به صحنه آمد و مدعی صادرات واکسن شد.

پاسدار سلامی: «من فکر می‌کنم دیگه الآن وقت اینه که ما به آمریکایی‌ها بگیم ما بهتون واکسن می‌دیم اگر کمبودی دارید ما حاضریم کمکتون کنیم».

اما با نگاهی به صادرات سپاه پاسداران این سؤال پیش می‌آید که صادرات واقعی حکومت آخوندی چیست؟ و با چه شاخصی دست به صادرات می‌زند؟

تنها نگاهی به یک‌سال‌ونیم گذشته نشان می‌دهد که سپاه پاسداران دست‌اندرکار صادرات هرکالایی است که برای او دلار کسب کند. از جمله صادرات ماسک و دستکش و ژل و مواد بهداشتی، آن هم در شرایطی که مردم ساعتها برای خرید ماسک و دستکش خیابان‌ها را می‌گشتند. تنها یک نمونه‌ٔ آن‌که لو رفت و مجبور شدند از مرز برگردانند این بود.

روز ۱۲اسفند ۹۸ خبرگزاری حکومتی فارس نوشت: «صادرات محموله ۶میلیون جفتی دستکش بهداشتی در مرز بازرگان متوقف شد»

این در حالی بود که همان روزها به پاکبانان زحمتکش ماسک و دستکش داده نمی‌شد.

واقعیت این است که تولید چند نوع واکسن در داخل هم دروغی بی‌شرمانه است و در جنگ باندی آن‌را لو می‌دهند!

تلگرام خبر فوری رژیم در حمله به وزیر بهداشت آخوند روحانی نوشت:

«در حال حاضر کرونای هندی در سیستان و بلوچستان بیداد می‌کند. وزارت بهداشت به جای فرافکنی و پیش‌بینی صادرات واکسن به کشورهای دیگر، واکسینه کردن هموطنان را در دستور کار قرار دهد. چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است، اگر بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان کنترل نشود، قطعاً با یک فاجعه انسانی روبه‌رو خواهیم بود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3ccfd974-3604-4456-851d-7bf381f03173"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات