728 x 90

شیادی آخوند روحانی در گران کردن بنزین: افزایش بنزین به نفع مردم بوده

گرانی سه برابری بنزین
گرانی سه برابری بنزین

آخوند روحانی روز جمعه ۲۴ آبان ۹۸ در توجیه افزایش قیمت بنزین با شیادی مدعی شده این افزایش به نفع مردم بوده و برای جبران کسری بودجه از جیب مردم نیست. هیچ‌کس تصور نکند چون شرایط اقتصادی دولت سخت شده دست به این اقدام زده است تا بخواهد بودجه خود را جبران کند.

 

این دعاوی شیادانه خشم و انزجار عمومی را به‌دنبال داشته است، به‌خصوص که روحانی در روز ۲۱ آبان در سخنرانی خود، به چشم‌انداز وضع مالیاتهای کلان به‌منظور تأمین هزینه‌های نظام جنگ‌افروز آخوندها، اذعان کرده بود:

«مالیات واجب است یک وقتی در یک بحثی خدمت مقام معظم رهبری بودیم ایشان به من فرمود همه باید به مردم تأکید کنند که دادن مالیات واجب شرعی است واجب است امسال سال دیگه بالاترین مالیاتی که پیش‌بینی می‌کنیم ما می‌توانیم سال آینده بگیریم صد و پنجاه هزار میلیارد تومان هست بقیه چی؟ ۳۰۰هزار میلیارد تومان دیگه از کجا باید بیاوریم؟».

 

در همین حال امام جمعه خامنه‌ای در تهران آخوند امامی کاشانی، وحشت رژیم را از پیامدهای اجتماعی گران شدن پنجاه درصدی قیمت بنزین برملا کرد و با حماقت گفت حالا که بنزین گران شده، نباید با گران کردن سایر اجناس، بحران درست کنند!

آخوند امامی کاشانی گفت: «این چه رفتار است که اگر بنزین گران شد آن میوه هم گران بشود، آن کار و اون کالاها هم گران بشود و در همه اثر بگذارد این انصاف باید باشد آن کسی که آنها که می‌آیند جمع می‌شوند مسأله‌ای مطرح می‌کنند به‌عنوان بنزین یک مسأله اقتصادی را برای کشور تصویر می‌کنند ولی هم اجرای آن مهم است هم دقت در اجرا باید باشد هم نباید همه بروند دنبال این کار حالا که گران شد پس فلان چیز هم گران شد فلان چیز هم فلان چیز هم گران و بعد بحران درست کنند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/03531893-f277-49fd-9846-bcdeedf6c76f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات