728 x 90

شکوه همبستگی در قیام عراق

یکی از رازهای ایستادگی و پیشرفت جوانان عراقی در قیام، اتحاد و همبستگی علیه طائفه‌گری و دخالت‌های جنایتکارانه رژیم آخوندی است.

مزدوران عراقی نیروی تروریستی قدس با شلیک گازهای سمی به سمت جوانان تلاش کردند قیام را در نطفه خفه کنند اما جوانان عراقی خیلی زود در یک همبستگی مردمی راههای مقابله با شلیک گاز اشک‌آور را دریافتند و با خنثی کردن شلیکهای گاز اشک‌آور دشمن را بور کردند.

فتح ساختمان ۱۰طبقه‌ای که به کوه احد معروف شد یکی از نشانه‌های سازماندهی و همبستگی در برابر دشمنی است که پیش‌تر، از بالای همین ساختمان، تک‌تیراندازهایش، جوانان شورشی را هدف قرار می‌دادند.

مردم با رساندن آب و غذا و پتو به طبقه‌های این بنای زیبای همبستگی، راه کنترل پاسداران را بستند.

برافراشتن بنرهای بزرگ با شعارهایی علیه دخالت خامنه‌ای و لگدمال کردن عکس خامنه‌ای و قاسم سلیمانی یکی دیگر از نشانه‌های همبستگی ملی علیه ریشه و اندیشه فساد و تباهی است.

یک جوان عراقی می‌گوید: «ما در ۷روز دولت کوچک تشکیل دادیم. پزشکی و رسیدگی‌های درمانی مجانی، تاکسی سه‌چرخه برای تردد به خیابان‌ها مجانی، آب هست، برق هست، سرویس و رسیدگی برق انجام می‌شود، این دولت در ۱۶سال نتوانست کاری که ما در ۷روز در میدان تحریر کردیم، انجام دهد».

این است رمز پیروزی و راز مقاومتی که جنایتکاران را مبهوت کرده و پاسداران را به تعجب واداشته است.

امیر عبداللهی، مشاور ویژه رئیس مجلس آخوندی در امور بین‌الملل ۱۱آبان ۹۸: «عجیب اینجاست در عراقی که قبل از این ممکن بود بارها این اتفاق افتاده کسی به‌دنبال سقوط نظام نبود شعارهایی برای سقوط نظام داده میشه».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/45fb522e-b6e7-4408-b938-e3c9393633a9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات