728 x 90

شکلکها و نمایشهای مسخره سرکردهٔ سپاه خامنه‌ای و ادعای ساخت آنتن ویروس‌یاب!

شکلکها و نمایشهای مسخره سرکرده سپاه خامنه‌ای
شکلکها و نمایشهای مسخره سرکرده سپاه خامنه‌ای
  • شکلکها و نمایشهای مسخره سرکرده سپاه خامنه‌ای و ادعای ساخت آنتن ویروس‌یاب! برای لاپوشانی نقش جنایتکارانه سپاه پاسداران و شرکت ماهان در انتقال و شیوع غیرقابل مهار ویروس کرونا در ایران و منطقه.

 

ادعای مضحک ساختن دستگاه ویروس‌یاب توسط سرکرده سپاه خامنه‌ای نه فقط در شبکه‌های اجتماعی بلکه در درون رژیم نیز به‌موضوع طنز و تمسخر تبدیل شده است.

به‌نحوی که جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت رژیم روز ۲۷فروردین ناچار شد اعلام کند: «دستگاه آنتن ویروس‌یاب مورد تأیید وزارت بهداشت نیست و سازمان دارو و غذای وزارت بهداشت به این دستگاه تأییدیه نداده است».(بهار نیوز)

 

تلویزیون رژیم - پاسدار سلامی سرکرده سپاه پاسداران ۲۷فروردین ۹۹:

«آنچه که امروز ملاحظه می‌فرمایید یک پدیده علمی و فن‌آوری نوظهور و منحصر بفردی است که بعد از شیوع این ماجرای ویروس کرونا در کشور توسط بخشی از بسیجیان دانشمند و با اخلاص این پدیده در واقع توسعه پیدا کرد و اساس آن هم این است که با استفاده از ایجاد میدان مغناطیسی یعنی استفاده از ویروس دوقطبی که داخل این دستگاه تعبیه می‌شود هر نقطه‌یی از محیط تا شعاع ۱۰۰متر که آلوده باشد، آنتن این دستگاه درست مقابل آن نقطه قرار می‌گیرد و در عرض حدود ۵ثانیه موفق می‌شود نقطه آلوده را کشف کند».

 

گزارشگر: چون زمان ما کوتاه است استدعا دارم این به‌صورت زنده آزمایش بشود تا هموطنان ببینند که ساز و کارش چطور خواهد بود.

پاسدار سلامی: « این دستگاه را تست بکنند که مردم ببینند. حسنی که این دستگاه دارد این است که نیازی به خون گیری ندارد، کاملاً از راه دور این کار را انجام می‌دهد و هوشمندانه عمل می‌کند».

 

حسام‌الدین آشنا، مشاور اطلاعاتی روحانی روز ۲۷فروردین هم برای این‌که فضاحت بالا نگیرد به‌دست و پا افتاد و به رادیو تلویزیون رژیم درباره پخش مستقیم نمایش آنتن کرونایاب تذکر داد و نوشت: «در شرایطی که جامعه هر روز با اخبار عجیب روبه‌رو می‌شود، بدون تأیید رسمی وزارت بهداشت، برای ویروس‌یاب‌های ابتکاری و بی‌نظیر تبلیغ نکنید».

 

در همین حال کلیپی از ویروس‌یاب ساخت سپاه پاسداران در یک بیمارستان نشان داده شده که این دستگاه حتی در فاصله نزدیک ویروس هم واکنشی از خود نشان نمی‌دهد، تا چه رسد به دعاوی مضحک پاسدار سلامی و ویروس یابی از فاصله دور!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/163e6fef-140f-47d3-95f9-84c1dbc4e271"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات