728 x 90

شکست طرح فاصله‌گذاری و وقاحت روحانی

اعتراف به رشد مرگ و میر در شروع بازگشایی مشاغل، نشان از شکست طرح جنایتکارانه طبقه‌بندی هوشمند و فرستادن مردم در کام کرونا دارد.

زالی، رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران: «در بخش مراقبتهای ویژه... حدود ۳درصد ما رشد را در ۲۴ساعت گذشته شاهد بودیم».

یک هم‌وطن آذری ضمن تأکید بر افزایش جان‌ باختگان می‌گوید: «محلی که مشاهده می‌کنید محل دفن بیماران کرونا است. متأسفانه در روزهای اخیر مبتلایان به این بیماری افزایش پیدا کرده و آمار جان‌ باختگان هم زیاد شده است».

آخوند جنایتکار، روحانی، برای پوشاندن شکست طرح جنایتکارانه فاصله‌گذاری، با ژست احمقانهٔ بخشیدن بهره صدقهٔ یک میلیونی ضمن تأکید بر کم کردن وام از یارانه‌ها گفت: «بعد این پول در ماه اردیبهشت پرداخت می‌شود در ماه تیر ماه به تدریج از یارانه آنها کسر خواهد شد».

یک هموطن: «شما گداهای قبل از انقلاب خودتان را چه فرض کرده‌اید بی‌شرفها مردم را چه فرض کرده‌اید مثل خودتان یک احمق و... بی‌شرفها این پول توجیبی یک ساعت بچه خودتان هم نیست... پول مردم را می‌خواهید به خودشان بدهید آن هم اینجوری...».

در وحشت از عصیان بزرگ مردمی که در طرح جنایتکارانه نظام روانهٔ میدان مین کرونای ولایت شدند یک روزنامه حکومتی نوشت: «تعلل در چاره‌اندیشی ممکن است به تدریج سبب بروز شورش تهیدستان و بعضی ناامنی‌ها، یا تشدید مشکلات اجتماعی شود».(روزنامه حکومتی اعتماد ۲۵فروردین ۹۹)

خانم رجوی پس از مانور وقیحانه روحانی، بار دیگر تأکید کرد: «مردم ایران از آخوندها صدقه نمی‌خواهند. دارایی‌های به‌سرقت رفته مردم ایران در سپاه و بنیادهای تحت کنترل خامنه‌ای و آستان قدس باید از چنگ آخوندها بیرون بیاید و در خدمت بهداشت و درمان و نیازمندی‌های مردم ایران به‌ویژه زحمتکشان و گرسنگان قرار بگیرد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ffb16898-1382-4eb8-b3a7-da4e3dadb2e9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات