728 x 90

شوی مضحک بسیجی‌ها در مقابل سفارت فرانسه در تهران

بسیجیان سیلی خورده نظام ولایت
بسیجیان سیلی خورده نظام ولایت

بسیجیان سیلی خورده نظام ولایت که از برملا شدن جعل و توئیت تراشی آنها تحت نام دبیرکل کاخ ریاست‌جمهوری فرانسه ضربه مغزی شده‌اند، در یک شوی مضحک در مقابل سفارت فرانسه در تهران دست به تجمع زدند تا از «جنبش ضد سرمایه‌داری در فرانسه» حمایت کنند.

 

ارگان ولی‌فقیه ارتجاع (کیهان ۱۹آبان۹۸)در این باره می‌نویسد: «جمعی از دانشجویان در حمایت از جنبش ضدسرمایه‌داری جلیقه‌زردها و در اعتراض به خشونت و برخورد دولت فرانسه با مردم، مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند. برخی از دانشجویان در این تجمع با پوشیدن جلیقه‌های زردرنگ، اعتراض خود را به برخورد دولت فرانسه با مردم این کشور نشان داده و با در دست داشتن دست‌نوشته‌ها و پلاکاردهایی این اقدام را محکوم کردند».

اما مضحک‌ترین بخش ماجرا تشریح تراکتهای امت نالآن به روایت خبرگزاری سپاه تروریستی پاسداران، در کیهان است که می‌نویسد: «دانشجویان تراکتهایی با محتوا و مضامین «دموکراسی دولت فرانسه = سرکوب ظالمانه»، «ماکرون مجرم حقوق بشر»، «حقوق بشر یا حقوق سرمایه‌داران»، «دولت فرانسه ناقض حقوق بشر».... و «مکرون جنایت می‌کند، ترامپ حمایت می‌کند»(در دست داشتند) که برگردان داغ دل خامنه‌ایست.

 

خامنه‌ای روز۱۲آبان ۹۸ گفته بود:

«حالا یک دولتی هم فرض کنید دولت فرانسه می‌آیند واسطه می‌شوند اصرار می‌کنند نامه تلفن بیا برو ملاقاتهای متعدد در نیویورک چه چه چه که باید ملاقات کنید اگر یک ملاقات کنید رئیس‌جمهور فرانسه گفته بود تعجب می‌کند آدم واقعاً گفته بود اگر یک ملاقات بکنید همه مشکلات حل میشه یا باید بگیم خیلی ایشون ساده است یا باید بگیم همدست هستند با هم یکی از این دوتاست هیچ مشکلی حل نخواهد شد با ملاقات و مذاکره هیچ مشکلی».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/53655ef6-5d6d-419a-a5a8-f43e6a2b4331"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات