728 x 90

شورای نگهبان ارتجاع بار دیگر به‌علی لاریجانی جواب سر بالا داد

شورای نگهبان خامنه‌ای
شورای نگهبان خامنه‌ای

شورای نگهبان ارتجاع بار دیگر درخواستهای علی لاریجانی، رئیس مجلس آخوندی، در مورد بازبینی رد صلاحیتها را با یک جواب سربالا رد کرد.

کدخدایی در پاسخ به‌ لاریجانی گفت: بسیاری از آنها به‌خاطر فساد مالی و برخی به‌خاطر سوءاستفاده از موقعیت رد صلاحیت شده‌اند و از جمله رد صلاحیت شدگان فردیست که رؤسای آموزش و پرورش و ارشاد و مدیر چند مدرسه در یک شهر را از میان لیدر‌های انتخاباتی خویش منصوب کرده است.

کدخدایی در اعتراف به‌ نمونه‌های دیگری از فساد حکومتی و فضیحت نمایشهای انتخاباتی، افزود: فرد دیگری که رد صلاحیت شده، ۲۷۰میلیارد تومان در یک پروژه ساختمانی سرمایه‌گذاری کرده و امتیاز تأسیس یک کارخانه آب معدنی را برای برادر کوچکش گرفته است. فردی در پوشش مؤسسه عام‌المنفعه با ارز دولتی گوشت وارد و با قیمت آزاد در بازار عرضه کرده و فرد دیگری هم برای قاچاق سیگار رشوه‌های کلان پرداخت کرده است.

 

در واکنش به‌ برملا شدن فساد نظام و فضیحت نمایشهای انتخاباتی رژیم، آخوند سبحانی از آخوندهای حکومتی حوزه قم در دیدار با رئیس سازمان بازرسی گفت: جای شگفتی است که ۹۰نفر(یعنی یک‌سوم) از نمایندگان فعلی مجلس رد صلاحیت شده‌اند، چگونه این مجلس در رأس همه امور است... کاش این رقم را اعلام نمی‌کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/30dc5419-ca83-4df0-9e1e-3defef6a491f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات