728 x 90

شورای ملی مقاومت و آرزوهای دیرینه

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

به‌عنوان یک ایرانی، فارغ از هر گونه تعصب جانبدارانه و به دور از تعلقات صرف ملی و میهنی، در یک ارزیابی از جلسات شورای ملی مقاومت و مشاهده طول و عرض و عمق آن، به‌عنوان تنها آلترناتیو حاکمیت آخوندی فکر می‌کردم و نقش و جایگاه این شورا را که نماد استقلال و حاکمیت ملیست در مقایسه‌ٔ آن با تمام شوراهای فرمایشی استبدادی و ارتجاعی در طول قرن اخیر مرور می‌کردم، بی‌تردید تعیین‌کننده و آینده ساز است.

 

شورای ملی مقاومت که در برگیرنده‌ٔ ممتازترین و فرهیخته‌ترین متخصصان در تمام حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، "علمی"هنری و ورزشی است مایه‌ٔ به وجد آمدن هر ایرانی شریف و آزاده است و حفظ و حراست از منافع ملی نیز از امتیازات برجسته‌ٔ شورا در مقابل جریان استعماری شمرده می‌شود.

شورایی که متضمن احیای دموکراسی و آزادی و آبادی و اتحاد ملی همه گرایشات فکری، قومی و ملی میهنان خواهد بود. این شورا آمال و آرزوهای هموطنانم را که دهها سال است در انتظار داشتن استقلال و آزادی رنجهای زیادی را متحمل شده و ناگزیر از پرداخت قیمت از خون بهترین و رشیدترین و آگاه‌ترین فرزندان خویش شده‌اند، را نمایندگی می‌کند.

شورای ملی مقاومت در یک اتصال قدرتمند با مبارزات مقاومت ملی "از حمایت تمام‌عیار شورشگران نسل انقلاب و عصیان علیه هر گونه استبداد و استثمار" برخوردار است.

شورای ملی مقاومت انعکاس انسجام و اراده‌ٔ ملی نسل آگاه شورشگر است. این شورا به‌عنوان تنها آلترناتیو مهر تأییدی بر این مدعاست "که روزگار عوام‌فریبی و پوپولیسم رایج فرصت‌طلبانه شاه و شیخ به انتهای خط پایان رسیده‌اند.

این شورا نوید بخش روزهای حسابرسی و محو این دو جریان مخرب تاریخ معاصر ماست زمان آن فرا رسیده که روزگار سیاه کشور ما با کنار رفتن این ابرهای تیره و تار و شسته شدن غبار جهل و خرافه به سرمنزل مقصود خود برسد.

نکات و گفتنی‌های بسیاری در رابطه با مشخصات عالی و ممتاز شورای ملی مقاومت می‌توان گفت و توصیف کرد. شورایی متشکل از عناصر آگاه و ارزنده و مستقل و نگاهبان منافع ملی میهنی که آغاز گران تحول بزرگ آتی خواهند بود.

درود بر رهبر مقاومت که در اوج مبارزات دهه‌ٔ ۶۰ بنا به تشخیص ضرورت داشتن شورای ملی مقاومت که یک خلأ در تاریخ معاصر بوده به تأسیس و بنیان‌گذاری آن همت گماشت و حال پس از ۴دهه آثار قدرتمند آن در این برهه کاملاً مشهود و محسوس است. و بدون هر گونه مبالغه شورای ملی مقاومت مؤثرترین نهاد در سمت‌گیری جریانهای سیاسی و اجتماعی حال و آتی میهن بوده و خواهد بود.

با امید به تشکیل مجلس مؤسسان در آغاز سرفصل تاریخی پیروزی با مد نظر قرار دادن طرح ۱۰ ماده‌ای ارائه شده توسط رئیس‌جمهور برگزیده‌ٔ مقاومت که آینده‌ٔ سرفرازی را برای میهن رقم خواهد زد

و می‌توان و باید مبارزات ملی را که از جنبش مشروطه آغاز شده به مقصد نهایی رساند و شاهد ایرانی به دور از هر گونه بیعدالتی و ستم و مهد آزادی و عدالت اجتماعی باشیم

درود بر رزمندگان آزادی و شورشگران میهن

درود بر رهبری صادق و فداکار و هوشیار مقاومت ملی که با پس زدن غبارهای فریبکارانه؛ آسمان پر از ستارگان "را برای خلق تحت ستم ایران قابل رویت نمود.

که بدینگونه عیار عناصر طلایی انقلاب و نیروی مترقی تحول خواه از عناصر فرصت‌طلب منفعت‌طلب متمایز و جدا شد و راه هر گونه اپورتونیسم با تمام حجم پروپاگاندای استعماری و استبدادی و ارتجاعی بسته شده و حقانیت مواضع مقاومت هر چه بیشتر و بیشتر عیان می‌گردد.

بهرام کردستانی

مسئولیت محتوای مطالب وارده برعهده نویسنده است

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1fa30838-f63f-4845-8c36-a12a62064ca2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات