728 x 90

شهرهای ایران،حمایت کانونهای شورشی برانداز از همایش مقاومت ایران در پاریس

شهرهای ایران - حمایت کانونهای شورشی از گردهمایی مقاومت ایران
شهرهای ایران - حمایت کانونهای شورشی از گردهمایی مقاومت ایران

بازتاب برگزاری همایش بزرگ مقاومت ایران در ویلپنت پاریس در شهرهای ایران هم‌چنان طنین‌انداز است و کانونهای شورشی در شهرهای ایران با نصب و پخش تصاویر مریم رجوی و دیوارنویسی جملاتی از سخنرانی وی، اقدام به حمایت از اهداف این گردهمایی بزرگ کردند

 

گرگان

اعضای یکی از کانونهای شورشی شهر گرگان با نصب پوسترهای متعدد مریم رجوی در اماکن مختلف این شهر از همایش مقاومت ایران که در پاریس برگزار شد حمایت کردند. پوسترهای نصب شده از مریم رجوی مربوط به سخنرانی وی در این گردهمایی که با عنوان ایران آزاد FREE IRAN در تاریخ ۹تیرماه جاری در ویلپنت پاریس با شرکت بیش از ۱۰۰هزار تن از حامیان مقاومت ایران برگزار شد می‌باشد.

در زیر پوسترهای مریم رجوی جمله «اولین چیزی که امسال باید گفت، شعله‌ور شدن قیام خجسته و آزادیبخش در تهران و سراسر ایران است – مریم رجوی» درج شده است.

نصب پوستر مریم رجوی توسط کانون شورشی - گرگان

 

تهران

اعضای یکی از کانونهای شورشی تهران بزرگ نیز در مترو صادقیه پوسترهایی از مریم رجوی را نصب کردند. عضو این کانون شورشی در پیام خود جمله زیر نویس پوستر مریم رجوی «سرنگونی رژیم حتمی است، ایران آزاد می‌شود – مریم رجوی تیرماه ۹۷» را تکرار کرد و افزود « مرگ بر ولایت فقیه و خامنه‌ای و مزدورانش». نصب پوسترهای مریم رجوی در حمایت از گردهمایی مقاومت ایران که نهم تیرماه در ویلپنت پاریس با عنوان «فری ایران» ایران آزاد با حضور بیش از صدهزار تن از حامیان مقاومت ایران برگزار شده بود، انجام شد.

کانون شورشی ۱۰۰از تهران اقدام به پخش پوسترهای مریم رجوی کرد و در پیام حمایت خود از همایش مقاومت ایران گفت: «خدا لعنت کند این رژیم را – مریم رجوی – سرنگونی این رژیم حتمی است، ایران آزاد می‌شود»

حمایت کانونهای شورشی شهرهای ایران از همایش مقاومت ایران - تهران

 

کانونهای شورشی دیگری در اماکن مختلف تهران بزرگ در حمایت از همایش بزرگ ایرانیان، اقدام به دیوارنویسی شعارهایی نظیر « مریم رجوی: کانونهای شورشی را گسترش دهیم – مریم رجوی: هر لحظه با قیام باشید – مریم رجوی: کانونهای شورشی نوک پیکان قیام و سرنگونی» کردند.

شهرهای ایران - دیوار نویسی کانونهای شورشی در تهران

 

اصفهان

اعضای یکی دیگر از کانونهای شورشی در اصفهان نیز اقدام به پخش پوسترهای بزرگی از مریم رجوی کردند. زیر پوسترها نوشته شده بود « قیام با کانونهای شورشی». این اقدام کانون شورشی اصفهان در حمایت از همایش بزرگ مقاومت ایران انجام شد، به گزارش رسانه‌های بین‌المللی کاروان عظیمی از شخصیتها و منتخبان کشورهای مختلف آمریکایی، اروپایی و عربی در این گردهمایی که با حضور بیش از یکصد هزار تن از حامیان مقاومت ایران برگزار شد حضور داشته و برخی از آنها مانند شهردار رودی جولیانی، مشاور رئیس‌جمهور و همچنین رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا نیوت گینگریچ در حمایت از اپوزیسیون ایران و تظاهرات مردم ایران سخنرانی کردند.

شهرهای ایران - حمایت کانونهای شورشی از همایش مقاومت ایران - اصفهان

 

استان مرکزی

اعضای کانون شورشی دیگری از استان مرکزی نیز فیلمی از دریافت پخش مستقیم گردهمایی مقاومت ایران از طریق سیمای آزادی را ارسال کرده‌اند که قطعه‌ای از سخنرانی مریم رجوی را نشان می‌دهد.

دریافت پخش مستقیم همایش مقاومت توسط کانون شورشی استان مرکزی

 

بروجرد

در بروجرد نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی در حمایت از همایش مقاومت ایران که در پاریس برگزار شد، اقدام به نصب تراکتی با متن « مریم رجوی: هر ثانیه با قیام باشیم» کردند.

شهرهای ایران - نصب تراکت حمایت از همایش - کانون شورشی بروجرد

 

شوشتر

اعضای کانونهای شورشی شهر شوشتر نیز در حمایت از گردهمایی بزرگ مقاومت که در پاریس برگزار شد اقدام به نصب تراکتهای دست نویس کردند که بر آنها جمله‌ای از سخنرانی مریم رجوی به چشم می‌خورد« درود مجدد به هموطنانم در خرمشهر که تشنه آب و آزادی‌اند شما به صراحت به آخوندها گفتید نمازتان باطل است، سرنگونی رژیم حتمی است، ایران آزاد می‌شود»

پخش تراکت سخنان مریم رجوی در همایش ایرانیان توسط کانون شورشی شوشتر

 

خرمشهر

کانونهای شورشی در خرمشهر نیز با نصب تراکتهای دستنویس با مضمون «مریم رجوی: سرنگونی حتمی است ایران آزاد می‌شود» یا «مریم رجوی: سرنگونی رژیم آخوندی کانون شورشی و ارتش آزادی می‌خواهد» که جملاتی از سخنرانی مریم رجوی در همایش بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس بود از این همایش عظیم صدهزار نفره حمایت کردند.

نصب تراکت حمایت از همایش ایرانیان توسط کانون شورشی در خرمشهر

 

کرج

یکی دیگر از کانونهای شورشی نیز در شهر کرج با دیوارنویسی جمله‌های « مریم رجوی:‌سرنگونی رژیم آخوندی، کانون شورشی و ارتش آزادی می‌خواهد» و « مریم رجوی: سرنگونی رژیم حتمی است ایران آزاد می‌شود» که از سخنان مریم رجوی در گردهمایی مقاومت ایران در ویلپنت پاریس است، از این همایش بزرگ حمایت کردند.

دیوار نویسی کانونهای شورشی از همایش مقاومت - کرج

 

میناب

اعضای کانون شورشی دیگری نیز در میناب اقدام به دیوارنویسی جملات مریم رجوی کردند. جملات «مریم رجوی: ایران آزاد می‌شود» و «مریم رجوی: این نبردی است تا سرنگونی» و «مریم رجوی: سرنگونی رژیم حتمی است». دیوارنویسی شد که قسمتهایی از سخنان مریم رجوی در گردهمایی مقاومت ایران بود که مورد حمایت کانونهای شورشی قرار گرفت.

دیوار نویسی کانون شورشی - میناب

 

اهواز

اعضای کانون شورشی دیگری در شهر اهواز نیز در حمایت از گردهمایی مقاومت ایران اقدام به دیوار نویس جمله‌ای از مریم رجوی کردند. جمله « مریم رجوی: سرنگونی رژیم حتمی است، ایران آزاد می‌شود» بر دیوار دیده می‌شود.

دیوار نویسی کانون شورشی اهواز در حمایت از گردهمایی مقاومت

 

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a480b5c5-82c4-4dbb-baf0-1c1792cde201"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات