728 x 90

تجمعهای اعتراضی در هویزه، میانه، قم، داراب و بهبهان

اعتصاب کارکنان میدان نفتی آزادگان شمالی
اعتصاب کارکنان میدان نفتی آزادگان شمالی

تجمع اعتراضی کارکنان میدان نفتی آزادگان

کارکنان میدان نفتی آزادگان شمالی در غرب کارون در اعتراض به پایین بودن حقوقشان پنجشنبه ۲۲آبان اعتصاب کردند.

واحدهای بهره‌برداری پالایشگاه، چاه، تعمیرات و ایمنی، آتش‌نشانی، خدمات و پشتیبانی در اعتراض به کم بودن حقوق دریافتی و تخصیص ندادن اندک حقوق رفاهی و درمانی پس از ماهها وعده‌های دروغین مقامات این پالایشگاه، امروز اعتصاب کردند.

اعتصاب صاحبان کارخانه‌های ماسه‌شویی میانه برای افزایش قیمت

صاحبان کارخانه‌های ماسه‌شویی شهرستان میانه (آذربایجان‌شرقی) روز چهارشنبه ۲۱آبان، برای افزایش قیمت دست به اعتصاب زدند.

تجمع اعتراضی اهالی روستای خیرآباد قم نسبت به قطعی برق مقابل استانداری

اهالی روستای خیرآباد از توابع بخش سلفچگان شهرستان قم روز چهارشنبه ۲۱آبان در اعتراض به قطعی برق مقابل ساختمان استانداری تجمع اعتراضی کردند .

تداوم تجمع اعتراضی مربیان پیش دبستانی داراب

شماری از مربیان مراکز پیش دبستانی قبل از سال۹۱شهرستان داراب برای سومین روز (چهارشنبه ۲۱آبان) در در اعتراض به عدم استخدام خود در آموزش و پرورش در مقابل فرمانداری، دفتر امام جمعه و دفتر نماینده رژیم در داراب و زرین‌دشت دست به تجمع اعتراضی زده و خواستار رسیدگی به وضعیت شغلی‌شان شدند.

تجمع اعتراضی اهالی روستای بکه شهریار نسبت به تملک اراضی‌شان

شماری از اهالی روستای بکه شهرستان شهریار در استان تهران روز سه‌شنبه۲۰ آبان در اعتراض به تملک اراضی‌شان توسط جهاد کشاورزی مقابل ساختمان قوه قضاییه در خیابان ولیعصر پایتخت روبه‌روی خیابان جامی تجمع اعتراضی کردند.

شایان ذکر است، جهاد کشاورزی استان تهران خود را مالک یک سوم زمینهای روستای بکه در شهریار می‌داند و این اراضی را بر اساس قانون کشت موقت به کشاورزان دیگری واگذار کرده است.

کشاورزان معترض گفتند یا سنشان به زمان تصویب قانون کشت موقت نمی‌خورد، یا روی هیچ زمینی کار نکرده‌اند که مشمول این قانون شوند یا بازنشستگان دستگاههای دولتی هستند و آنها روحشان خبر نداشته که قانون کشت موقت شامل زمینهای آنها هم می‌شده و جهاد کشاورزی هم به ثبت اعلام نکرده است که حق خرید ‌و ‌فروش در بخشی از اراضی منطقه را ندارند.

آنها قبل از انقلاب از اربابان منطقه، قطعاتی هزار و ۵۰۰ متری خریداری کرده‎اند و این زمین‌ها دست‌به‌دست شده است و حالا جهاد کشاورزی حکم به تخلیه زمین‌هایشان صادر کرده است.

از آنجا که مهلت قانونی برای شکایت در زمینه قانون کشت موقت هم تمام شده، مردم روستای بکه امکان طرح شکایت در قوه قضاییه هم ندارند و مشکل پیش‌آمده را ناشی از نوعی فساد اداری می‌دانند.

اعتراض بازاریان بهبهان به تحمیل‌های ظالمانه به بهانه کرونا

بازاریان بهبهان روز ۲۰آبان در و اکنش به تعطیلی اجباری مغازه‌هایشان از ساعت ۱۸ بدون کمترین اقدام و کمکی برای حل مشکلات معیشتی و اخذ جریمه‌های سنگین ۵میلیون تومانی در صورت تمرد اعتراض کردند.

- اعتصاب کارکنان میدان نفتی آزادگان

-اعتصاب کارکنان میدان نفتی آزادگان شمالی

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/21b80720-e867-4f17-90c3-28f43b5a9215"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات