728 x 90

شهادت یک جوان شورشگر در شادگان بدست نیروهای سرکوبگر خامنه‌ای و تجمع اعتراضی کشاورزان دزفولی از بی‌آبی + توئیت خانم مریم رجوی

شهادت مصطفی نعیماوی جوان شورشی شادگان ، بر اثر شلیک مستقیم نیروهای سرکوبگر امنیتی در تظاهرات بر علیه بی آبی
شهادت مصطفی نعیماوی جوان شورشی شادگان ، بر اثر شلیک مستقیم نیروهای سرکوبگر امنیتی در تظاهرات بر علیه بی آبی

 

 

 

شهادت یک جوان شورشگر در شادگان بدست نیروهای سرکوبگر خامنه‌ای

پاسداران جنایتکار شب گذشته در اولین دقایق بامداد شنبه۲۶تیرماه در جریان خیزش تشنگان در شادگان با شلیک مستقیم به تظاهر کنندگان یک جوان را به‌شهادت رساندند. این شهید مصطفی نعیماوی نام دارد و از ناحیه سینه مورد اصابت دو گلوله قرار گرفته است. وی از اهالی منطقه عباس‌آباد واقع در شهرستان شادگان است.

مصطفی نعیماوی ۲۶ ساله بود که بر اثر اصابت دو تیر به سینه‌اش بشهادت رسید. وی از اهالی منطقه عباس‌آباد فلاحیه( شادگان) بود.

خبرگزاری رویترز با انعکاس خبر شهادت یک جوان در خوزستان نوشت: فیلمهای منتشر شده نشان می‌داد که تظاهر کنندگان لاستیکها را برای بستن جاده‌ها آتش زده بودند و صدای شلیکها شنیده می‌شد. برخی از تظاهرات کنندگان خشم خود را با شعار «مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر خامنه‌ای» ابراز کردند.

 

 

-بشهادت رسیدن یک جوان شورشی شادگان

بیاد شهید مصطفی نعیماوی که شب گذشته با شلیک مستقیم وحوش خامنه ای در شادگان(فلاحیه) بشهادت رسید.

 

 

تجمع اعتراضی کشاورزان دزفولی از بی‌آبی

روز شنبه ۲۶تیر جمعی از کشاورزان دزفول مقابل فرمانداری این شهرستان علیه بی‌آبی تجمع اعتراضی برپا کردند.

 

تجمع اعتراضی کارگران شهرداری کوت عبدالله

امروز شنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۰، شماری از کارگران شهرداری کوت عبدالله در اعتراض به عدم پرداخت ۴ ماه حقوق، عیدی و سنوات خود، دست به تجمع زدند و از شهرداری کوت عبدالله تا دادستانی این شهر را راهپیمایی کردند.

 

-کارگران شهرداری کوت عبدالله

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a1a3e74a-869c-4d68-9d18-21225a6e5759"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات