728 x 90

شهادت ۸جوان قیام آفرین در بهبهان، سیرجان، کرج، شیراز، خرمشهر و مریوان/ فراخوان سازمان مجاهدین به پرسنل مردمی ارتش و هشدار به پاسداران

اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

پاسداران جنایتکار به‌دستور شخص خامنه‌ای بروی تظاهرکنندگان آتش می‌گشایند و جوانان را هدف قرار می‌دهند. تاکنون حداقل ۸تن از جوانان قیام آفرین به‌دست پاسداران در سیرجان، بهبهان(سه تن)، کرج و شیراز، خرمشهر و مریوان به ضرب گلوله پاسداران جان باختند.

 

سخنگوی سازمان مجاهدین خلق ایران با درود به مردم بپا خاسته و جوانان شورشی و با درود به شهیدان سرفراز قیام، گفت زمین زیر پای آخوندها و پاسداران از بیروت تا بغداد و اکنون تهران همه جا سست و لرزان است. از افسران و سربازان و پرسنل مردمی در ارتش خواست صفوف رژیم را ترک و به جبهه مردم و قیام بپیوندند.

سخنگوی مجاهدین به نیروی انتظامی و پرسنل ارتش تحت‌امر رژیم گفت به مردم شلیک نکنند، سلاحها را زمین بگذارند و به مردم تحویل دهند، شلیک و ضرب ‌و شتم مردم مجازات و کیفر سنگین دارد و به پاسداران هشدار داد به مردم تسلیم شوند، سلاحها را تحویل دهند و از سرنوشت شکنجه‌گران و دژخیمان شاه عبرت بگیرید.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۵آبان ۱۳۹۸ (۱۶نوامبر۲۰۱۹)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c255ca75-698b-4a63-8101-9f88234e760e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات