728 x 90

شمار مبتلایان به کرونا در آلبانی به ۲۱۲تن و جان‌باختگان به ۱۰تن رسید

کرونا در آلبانی
کرونا در آلبانی

شمار مبتلایان در آلبانی روز یکشنبه ۱۰فروردین به ۲۱۲تن رسید. در۲۴ساعت گذشته ۱۵تن به‌شمار مبتلایان اضافه شده است. شمار جانباختگان کرونا ۱۰تن است.

خبرگزاری رسمی آلبانی ۸فروردین نوشت: وزیر بهداشت آلبانی اعلام کرد: «۸پزشک و پرستار در تیرانا و دورس که مبتلا به کرونا بودند شفا یافته‌اند. تاکنون ۴۰بیمار و کادر پزشکی بهبود یافته‌اند. وی گفت: بیماران مرخص شده باید بعد از بهبودی ۱۴روز در خانه‌های خود قرنطینه شوند».

 

بالکان وب روز ۹فروردین نوشت: ادی راما نخست‌وزیر آلبانی خطاب به مردم این کشور اعلام کرد: فقط دو راه وجود دارد یا صعود ملایم منحنی ابتلا به کرونا با حفظ مقررات، یا زیرپا گذاشتن مقررات و محدودیتها که منجر به یک فاجعه و کشته شدن صدها هزار نفر خواهد شد.

 

رسانه‌های آلبانی ۹فروردین نوشتند:‌ چند روزی است که تیرانا پایتخت و سایر شهرها از زمانبندیهای تعیین شده در مورد محدودیت ترددات پیروی کردند. خیابان خلوت، بدون عابرپیاده و راننده هستند. تصویری که دیده نشده بود.

 

بالکان وب روز ۹فروردین نوشت: دولت آلبانی اعلام کرد در جنگ با ویروس کرونا با فرستادن پزشکان به ایتالیا کمک می‌کند.

۳۰پزشک و پرستار آلبانیایی روز شنبه برای کمک به همکاران ایتالیایی از فرودگاه مادر ترزا عازم ایتالیا شدند. پزشکان آلبانیایی ۱ماه در آنجا خواهند ماند.طی مدت اقامت در ایتالیا دولت آلبانی حقوق پزشکان را می‌پردازد. به پزشکان ۳۰۰۰یورو و پرستاران ۲۵۰۰یورو پرداخت می‌شود. وزیر خارجه ایتالیا از پزشکان آلبانیایی در فرودگاه استقبال کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d1a98132-2abf-4118-9180-88484f144a0d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات