728 x 90

شمار مبتلایان به کرونا در آلبانی به ۵۵تن رسید

کرونا در آلبانی
کرونا در آلبانی

سایت آلبانین دیلی نیوز روز ۲۷اسفند نوشت وزیر بهداشت آلبانی با انتشار بیانیه‌یی اعلام کرد: ۲۲۶۸تن از پزشکان، پرستاران، داروسازان و دانشجویان پزشکی به فراخوان جنگ علیه کرونا پاسخ مثبت دادند..

 

سایت پانوراما ۲۶اسفند نوشت: شمار مبتلایان به کرونا در آلبانی روز سه‌شنبه به ۵۵تن رسید که ۳۸نفر آنها در تیرانا پایتخت این کشور هستند. طی ۲۴ساعت تنها ۴تن به‌شمار مبتلایان اضافه شده است. تعداد پزشکان مبتلا به این بیماری نیز به ۸تن رسیده است. ۶تن از این پزشکان به بیماری رسیدگی می‌کردند که کرونا را از یکی از بستگانش که از ایتالیا آمده بود گرفته بود.

 

همزمان ادی راما نخست‌وزیر آلبانی مقررات شدیدتری را برای مقابله با بیماری کرونا اعلام کرد.

وی اعلام کرد از ساعت ۶بعدازظهر تردد پیاده در سراسر کشور آلبانی ممنوع خواهد بود. جریمه‌هایی حتی برای عابران پیاده لازم‌الاجرا می‌شوند.

خبرگزاری آتا روز ۲۶اسفند نوشت: نخست‌وزیر آلبانی در این باره گفت: ۱۰۰۰بار متأسفم، اما راه دیگری برای پیروزی در این جنگ وجود ندارد... پیاده روی و حتی نشستن در پارک که باعث شیوع بیماری شود ممنوع است.

هر چقدر می‌خواهید من را لعن و مسخره کنید، اما بحث نکنید و بدتر از آن، ضوابط را نقض نکنید! این بازی قایم موشک نیست که هر وقت بخواهیم تمام شود، بلکه جنگی است که ما فقط زمانی در آن پیروز می‌شویم که با اراده آهنین تمام آنچیزی را که دوست نداریم انجام دهیم.

 

سایت پانوراما ۲۶اسفند نوشت: پلیس آلبانی اعلام کرد تمام کسانی که در سه هفته گذشته از ایتالیا یا یونان وارد آلبانی شده‌اند باید قرنطینه شوند در غیراینصورت ۷۰۰هزار لک جریمه خواهند شد.

شهردار تیرانا تمامی خیابانهای پایتخت را ضدعفونی کرد. وی از شهروندان خواست خودروهای خود را در خیابان‌ها پارک نکنند تا بهتر بتوان ضدعفونی کردن را انجام داد.

 

آلبانیا دیلی‌نیوز روز ۲۶اسفند نوشت: دولت آلبانی کلیه پروازها به انگلستان را به‌خاطر مقابله با ویروس کرونا، ممنوع کرد. آلبانی پیش از این ممنوعیت پروازها به و از ایتالیا و یونان را اعلام کرده بود.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7bc80a89-f47b-4401-afa3-7c52011ba718"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات