728 x 90

شمار قربانیان ویروس کرونا در جهان از مرز ۲میلیون نفر گذشت

کرونا در جهان
کرونا در جهان

سازمان جهانی بهداشت پنجشنبه ۲۵دی، در حال بررسی انواع جدیدی از ویروس‌های جهش‌یافته کرونا در انگلستان، فرانسه و برزیل است، طبق آخرین گزارشات شمار قربانیان بر اثر ابتلا به ویروس کووید-۱۹ از مرز ۲میلیون نفر فراتر رفته است.
بر اساس گزارشات رسانه‌های انگلستان به‌دنبال تشخیص ویروس جدید جهش‌یافته کرونا در برزیل، انگلستان مرزهای خود را از ساعت ۰۴: ۰۰ روز جمعه به روی مسافران از کشورهای آمریکای جنوبی و پرتغال بسته اعلام کرد.
در همین رابطه نخست‌وزیر فرانسه اعلام کرد که همه مسافران وارد شده علاوه بر ارائه تست منفی کرونا باید پس از ورود به فرانسه به مدت ۷روز قرنطینه شوند و پس از آن برای اطمینان از سلامت آنها تست PRC دیگری انجام دهند.
در ادامه آن سازمان بهداشت جهانی اعلام نمود که انواع ویروس انگلیسی و آفریقای جنوبی جهش‌یافته از ویروس کرونا دارای قابلیت انتشار سریعی هستند. که نوع انگلیسی آن در ۵۰کشور و نوع آفریقای جنوبی آن در ۲۰کشور منتشر شده است.
کمیته اورژانس سازمان بهداشت جهانی که شامگاه پنجشنبه منعقد شده به بررسی دو موضوع انواع جهش‌یافته ویروس جدید کرونا و کاربرد احتمالی گواهینامه واکسیناسیون و تست کرونا در مسافرت‌های میان کشورها را مورد بررسی قرار دادند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7e1b24b8-3ae9-4745-bb1a-dbd5e8deb55e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات