728 x 90

شقه و شکاف و جدال دلسوزان و دلواپسان نظام: روحانیت عزیز ما که دوستش دارم به زباله‌دان تاریخ پرتاب خواهد شد

قیام سراسری ایران - ۱۴۰۱
قیام سراسری ایران - ۱۴۰۱

شقه و شکاف و جدال دلسوزان و دلواپسان نظام در وحشت از قیام:

روحانیت عزیز ما که دوستش دارم به زباله‌دان تاریخ پرتاب خواهد شد اگر منطقش را تغییر ندهد

اینطوری نیست که سلامی و قالیباف بیانیه بدهند مردم خیابان نیایید و مردم فردا خیابان نیایند!

کف جامعه را مجاهدین خلق پر کردند به‌علاوه یک اقلیت خیلی قاطعی که تحت تاثیر آنهاهستند این جهت استحضار شما‌آقای دکتر!

و حتماً هم ما توقع داریم که با اقلیت قاطع دستگاه قضایی (برخورد کند)

ما این مطالبه را داریم، تعارف نداریم، قانون برای همه است قانون برای روحانیت و استاد دانشگاه و دانشجو و مسئولان و رئیس‌جمهور نباید تفاوت داشته باشد

 

جلسه رژیم در دانشگاه تهران ۸آبان ۱۴۰۱:

بیژن عبدالکریمی دانشیار گروه فلسفه دانشگاه آزاد: از بچه‌های بسیج می‌خواهم آیا در خیابان فقط مجاهدین خلق بودند؟ یک عفونتی در بدن ما وجود داره؟ من این را بارها گفتم جمهوری اسلامی و گفتمان انقلاب باید دیگری را ببیند هم‌چنین طوری که به این بچه‌ها میگم... روحانیت عزیز ما که من دوستش دارم و حرف را دردمندانه می‌زنم به زباله‌دان تاریخ پرتاب خواهد شد اگر منطقش را تغییر نده. سپاسگزارم

آخوند صفدرالهی راد استادیار کلام و فلسفه دین: آقای دکتر متأسفانه میان جریان اقلیت قاطع و برانداز و جریان اکثریت قاطع نمی‌خواهند تفکیک کنند، نخیر کف جامعه را مجاهدین خلق پر کردند، به‌علاوه یک اقلیت خیلی قاطعی که تحت تاثیر آنها و امثال آقای خاتمی پر کردند. این جهت استحضار شما، و حتماً هم ما توقع داریم که دستگاه قضایی کشور نسبت به هر کسی که تو کشور این جوانهای پاک و عزیزی که کف توی خیابون اومدن و آن برخوردهای بسیار و آن فحاشیها و آن براندازیها اتفاق افتادکه اقلیت قاطع حتماً باید دستگاه قضایی ما این مطالبه را دارد، تعارف نداریم، قانون برای همه است قانون برای روحانیت و استاد دانشگاه و دانشجو و مسئولان و رئیس‌جمهور نباید با مردم تفاوت داشته باشه.

بیژن عبدالکریمی: من معتقدم که ما در کلیات مشکل داریم در یک زمین در یک بیابان نمیشه، فوتبال بازی کرد باید خط کشی کرد تا نشان داد کجای زمین میشه بازی کرد و کجا اوت است. من فکرمی‌کنم روشنفکران ما، دانشگاهیان ما و روحانیان ما این چارچوب زمین رو نتوانستیم خوب خط کشی بکنیم.

ما می‌خواهیم با تهدیدات مبارزه بکنیم با سردار سلامی‌ها و نمی‌دانم با قالیبافها و با این طور افراد با بیانیه دادن مردم خیابان نیایید بله انگار مثلا خیز سه ثانیه است که مردم گوش بدهند و فردا خیابان نیایند! من چون به این تهدیدها توجه دارم به این تهدیدها توجه دارم می‌گویم در واقع ما باید با منطق دیگری مواجه شویم این‌که منطق شما را نمی‌پذیرم به این معنا نیست که به تهدیدها توجه نداریم... .

من در پژوهشگاه وابسته به بیت رهبری گفتم آقا ما صفر ده بازی را واگذار کردیم. گفت آقا صفر -ده چی هست صفر-۱۰۰ باختیم چهار تا فحش به آخوند نباشه انگار روزشان نمی‌گذرد و این لقلقه زبان شده این به‌خاطر این است که تو صدا و سیما، صدا و سیمای ملی نیست.

یک دانشجو: فرمودند که مجاهدین در اقلیت هستند استدلالشان هم در مراسم حاج قاسم و یک چند تا مراسم قبلاً بود که این واقعاً نمیشه بگوییم که مجاهدین در اقلیت هستند اگر مجاهدین در اقلیت هستند چرا قشر مذهبی و مذهبیون ما دچار قطع اجتماعی شدند از طرف جامعه طرد می‌شوند در زمان حکومت پهلوی دینداری مردم یک مرکز نسبی محسوب می‌شد ولی در این جامعه نیست مردم دینداری خودشان را پنهان می‌کنند. و حالا معترضان در اکثریت هستند.

 خبرگزاری دانشجو (رژیم) ۱۴۰۱۰۸۰۹

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2a69b0cc-9e15-489b-8a49-8e15225e7461"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات