728 x 90

شروع ساختمان سازی رژیم در سوریه

تقدیر نخست وزیر رژیم اسد از هیات رژیم ایران بخاطر حمایتهای رژیم
تقدیر نخست وزیر رژیم اسد از هیات رژیم ایران بخاطر حمایتهای رژیم

در ادامه حمایتهای پرهزینه رژیم آخوندی از رژیم جنایتکار سوریه از کیسه مردم محروم ایران، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح رژیم برای ساخت ۳۰هزار واحد مسکونی روز پنجشنبه ۶شهریور با نخست‌وزیر دیکتاتور سوریه در دمشق دیدار کرد. (خبرگزاری نیروی تروریستی قدس ۶شهریور)

این در حالیست که بحران مسکن در ایران یک معضل بزرگ اجتماعی به‌ویژه برای طبقات محروم و زحمتکش است، روز چهارشنبه ۵شهریور رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس ارتجاع اعتراف کرد: در حال حاضر میزان کمبود واحدهای مسکونی بالغ بر ۶میلیون واحد است.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح رژیم در دیدار با وزیر مسکن بشار اسد نیز گفت: «فعالیت ما در محدوده شهر دمشق آغاز خواهد شد و پس از آن در دیگر استانهای سوریه گسترش خواهد یافت». (‌ایرنا ۴شهریور)

رژیم آخوندی در حالی برای سرپا نگه‌داشتن دیکتاتور سوریه این هزینه‌های کلان را صرف می‌کند که مردم ایران از فرط بی‌مسکنی به پشت‌بام‌نشینی، گورخوابی ماشین خوابی روی آورده‌اند و مردم در قیامها و اعتراضات مستمر خود پیوسته انزجار خود را از این سیاست رژیم ابراز کرده‌اند و دخالت‌های پرهزینه خامنه‌ای در سوریه را محکوم کرده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/05435ff7-1c2d-4886-b7e3-69eb6b74d9b3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات