728 x 90

گم شدن یک پل پس از گم شدن دکل نفتی در رژیم ایران

پل - عکس از  آرشیو
پل - عکس از آرشیو

به اعتراف کارگزاران حکومتی یک پل در جریان یک پروزه راهسازی در ماکو گم شده است.

مدیرعامل رژیم در منطقه آزاد گفت: در پروژه جاده‌سازی پلدشت –مرگنلر یک پل به‌مبلغ ۲۰میلیارد تومان گم شده است.

 

رسانه‌های حکومتی فاش کردند کارگزاران رژیم برای رفع و رجوع انتشار این خبر به تکاپو افتاده‌اند و از جمله منبع حکومتی آفتاب نوشت: با توجه به بازتاب‌ها‌ی این خبر در سطح استان و آنچه یکی از مدیران این منطقه «پرهیز از انتشار اخبار منفی و مصالح بالاتر» عنوان کرد، مدیران منطقه آزاد ماکو تا حدی مواضع خود را تعدیل کردند.

این منبع افزود: گم شدن اموال دولتی در سالهای اخیر بارها به سرتیتر اخبار بدل شده است، پس از گم‌شدن دکل نفتی، این‌بار یک پل به‌مبلغ ۲۰میلیارد تومان گم شده است.

 

لازم به یادآوری است خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس در رابطه با مفقود شدن دکل نفتی در آذرماه ۹۴ نوشت: در جریان خرید این دکل نفتی دو دلال نفتی مشارکت داشته‌اند که یکی از آنها محمد حسن مهاجرانی بوده است که برای این قرارداد ۳۰۰ میلیون تومان پیش ‌پرداخت گرفته است. او که با دلال اصلی این دکل به نام رضا مصطفوی طباطبایی داد و ستد داشته است در ازای هر قراردادی که به‌منظور خرید تجهیزات نفتی برای وی منعقد می‌کرده ‌۴۰ درصد سهم می‌برده‌است. 

یادآوری می‌شود دکل حفاری نفت فورچونا در دولت پاسدار محمود احمدی‌نژاد با واسطه‌گری شرکت اماراتی دین (DEAN) به‌مبلغ ۸۷ میلیون دلار به ایران فروخته شده، اما به‌جای ایران مستقیم به خلیج مکزیک رفت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d004d5de-9cf1-4af4-bfed-bff4394e6a8c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات