728 x 90

شبکه فساد خانواده خامنه‌ای

شبکه فساد خانواده خامنه‌ای
شبکه فساد خانواده خامنه‌ای

بر اساس تحقیقات مؤسسه دابلتینک (Doublethink Institute) در واشنگتن اعضای خانواده ولی‌فقیه رژیم، به‌عنوان یک شبکه فاسد عمل می‌کنند و مالکیت و کنترل و نیز نظارت روزنامه‌ها، مؤسسات انتشاراتی، خبرگزاریها و مؤسسه‌های فرهنگی ایران را در اختیار گرفته‌اند.

این تحقیقات از شماری از نزدیکان خامنه‌ای از جمله مریم، هادی، محمدحسین و منیره خامنه‌ای و نیز محمد سعید احدیان محمدحسین خوشوقت، حسین خجسته باقرزاده، فریدالدین حداد عادل محسن چینی‌فروشان نام برده و می‌افزاید:‌ آنها تمام مالکیت و اختیارات و نظارت بر مؤسسات حیات نو، خراسان، انجمن فضای مجازی پاک (فمپ)، ایران، نشرآوران، سروش، تبیان نور، گفتمان انقلاب اسلامی، توسعه فضای فرهنگ و بنیاد سینمایی فارابی و روزنامه جام جم، تهران تایمز، خبرگزاری مهر، تارنمای خبری امیدگستر، همشهری و پیام همشهری را برعهده‌ دارند.

گزارش این مؤسسه تحقیقاتی درباره شبکه فساد خانواده خامنه‌ای می‌افزاید: آنها مناصب اصلی را در سانسور رسانه‌ها در اختیار خود گرفته‌اند. آنها هم‌چنین از طریق مؤسسه‌های انتشاراتی با کنترل بازار خرید و فروش کتاب انحصار در زمینه نشر را در دست دارند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/94ceb7d7-616a-4c03-9a7e-4d6b74f7f6e2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات