728 x 90

کمیته انقلاب اکتبر عراق:

شبه‌نظامیان عراقی، سراینده شعر «عمامه خامنه‌ای به اندازه یک بند کفش ارزش ندارد» را به‌قتل تهدید کردند

تهدید شاعر جوان عراقی، سراینده شعر «عمامه خامنه‌ای به اندازه یک بند کفش ارزش ندارد» توسط شبه نظامیان
تهدید شاعر جوان عراقی، سراینده شعر «عمامه خامنه‌ای به اندازه یک بند کفش ارزش ندارد» توسط شبه نظامیان

به‌دنبال برگزاری جلسه بزرگداشت شهدای انقلاب اکتبر توسط جوانان شورشی در ناصریه و شعری که توسط شاعر جوان سیف‌الدین المهنا با ترجیح‌بند «عمامه خامنه‌ای به اندازه یک بند کفش ارزش ندارد» خوانده شد، وحوش خامنه‌ای در عراق درصدد انتقام و قتل شاعر جوان سیف‌الدین مهنا هستند و در این رابطه یکی از این جریانهای مزدور خامنه‌ای بیانیه‌یی مبنی بر قتل این جوان داده و برای سر او نیز جایزه تعیین کرده است.

شبه‌نظامیان وابسته به رژیم آخوندی به خانه شاعر المهنا که قصیده «عمامه خامنه‌ای» را سروده ریختند ولی او در خانه نبود.

خاطرنشان می‌شود در فرهنگ اعراب بکاربردن بند کفش در مورد خامنه‌ای توهین‌آمیزترین عبارتهاست که این شاعر جوان از آن استفاده کرده است.

این قصیده مورد استقبال مردم عراق که به‌شدت از خامنه‌ای و اعوان و انصار او منزجر و متنفر هستند، قرار گرفته است و انعکاس گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی و محافل عراقی داشته است...

کمیته انقلاب اکتبر در بیانیه‌یی مسئولیت هر اتفاقی برای وی را به رژیم ایران و ولی‌فقیه و شبه‌نظامیان گذاشت و دولت را مسئول تأمین حفاظت وی دانست و از مردم خواهان تجمع مردمی در حمایت از وی شد و از گروه‌های حقوق‌بشری خواست که کمک کرده تا قبل از ترور از عراق خارج شود.

 

کمیته انقلاب اکتبر نوشت:

«شبه‌نظامیان ولایت فقیه شاعر سیف الدین المهنا، سراینده قصیده «عمامه خامنه‌ای به اندازه یک بند کفش ارزش ندارد» را به‌قتل تهدید کرده‌اند و درخواست کردند که هر کس آدرس خانه‌اش را می‌داند اطلاع دهد... در این رابطه ما عاقبت هر گونه آسیبی به جان شاعر سیف الدین المهنا را متوجه رژیم ایران و ولایت فقیه و شبه‌نظامیان در تمامی اشکال آن می‌دانیم هم‌چنین مسئولیت حفاظت از جان سیف الدین را متوجه کاظمی و ارگانهای امنیتی می‌دانیم.

و از سازمانهای حقوق بشری، اگر ذره‌ای از انسانیت در آنها باقی مانده، می‌خواهیم که به سیف الدین المهنا کمک کنند که قبل از اینکه جانش را از دست دهد، از عراق خارج شود.

در انتها از عراقیان شریف می‌خواهیم که با جدیت در کنار این شاعر قهرمان بایستند چرا که او زبان ۴۰میلیون عراقی است که کلمه حقی را رو به سلطان ستمگر بیان نمود».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b08c014f-4a93-4fd0-a5c8-874223ae67d6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات