728 x 90

شبه‌نظامیان رژیم ایران در شرق سوریه هدف بمباران پهپادهای ناشناس قرار گرفتند

حملات  هواپیماهای ناشناس به مواضع شبه‌نظامیان رژیم ایران در سوریه
حملات هواپیماهای ناشناس به مواضع شبه‌نظامیان رژیم ایران در سوریه

دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه اعلام کرد، مواضع شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران در شهر آلبوکمال در حومه دیرالزور در شرق سوریه بار دیگر مورد حمله پهپادهای ناشناس قرار گرفتند.
العربیه روز دوشنبه ۱۹مهر به‌نقل از دیده‌بان حقوق بشر نوشت: هم زمان با پرواز پهپادهایی در آسمان منطقه، انفجارهای شدیدی شهر آلبوکمال واقع در مرز سوریه و عراق که محل فعالیت‌های گروه‌های شبه‌نظامی وابسته به رژیم ایران است را لرزاند.
در این حملات پهپادی ناشناس شبه‌نظامیان رژیم ایران و گروه‌های شبه‌نظامی وابسته به این رژیم در نزدیکی مرزهای سوریه و عراق در منطقه غرب رودخانه فرات هدف قرار گرفتند.


این نهاد حقوق‌بشری سوریه توضیح داد که پهپادها از ۱۲شهریور تا ۱۹مهر، ۴بار مواضع شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران را هدف قرار داده‌اند. این حملات منجر به کشته شدن ۳عنصر شبه‌نظامی وابسته به رژیم ایران با تابعیت عراقی و به زخمی شدن ۱۵عنصر دیگر از تابعیت‌های مختلف شد.
حال برخی از آنها وخیم گزارش‌شده و در این راستا دست‌کم ۶هدف مورد اصابت قرار گرفته است. ادامه حملات هوایی ناشناس باعث شده تا روند استقرار نیروهای نیابتی رژیم ایران در این منطقه کند شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/933f32b2-8892-48f2-a41b-f930c1ee4211"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات