728 x 90

شاهین قبادی در گفتگو با اسکای نیوز: وضعیت جامعه ایران انفجاری است

شاهین قبادی
شاهین قبادی

شاهین قبادی عضو کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت طی مصاحبه‌یی با اسکای نیوز گفت:

رژیم ایران با یک وضعیت انفجاری در داخل مواجه می‌باشد. در ماه ژوئیه گذشته بر اساس اطلاعاتی که شورای ملی مقاومت به‌دست آورد بیش از ۲۸۰حرکت اعتراضی در شهرهای مختلف ایران وجود داشته و تنها طی هفته گذشته اعتراضاتی از سوی معلمین در شهرهای بزرگ ثبت شده است چرا که نیازهای آنها برآورده نمی‌شود.

وزیر کشور هفته گذشته با صراحت گفت ما باید در رابطه با آنچه به‌وقوع می‌پیوندد آماده باشیم. لذا رژیم این علائم را به‌خوبی درک می‌کند. این رژیم اکنون به‌طور کامل ورشکسته و غرق در فساد است و بر اساس آمار بانک جهانی تورم در ایران به ۵۰درصد رسیده. شایان یادآوریست که این میزان تورم از زمان روی کار آمدن رژیم در بالاترین سطح خود می‌باشد. البته اینها آمارهایی محتاطانه است و حتی بنا‌ به ارقامی که خود رژیم ایران اعلام می‌کند میلیونها نفر یعنی حدود ۷۰درصد جمعیت در زیر خط فقر زندگی می‌کنند. طبیعی است در چنین شرایطی شاهد اقداماتی فزاینده از سوی مجاهدین خلق و اعضایشان علیه رژیم باشیم. به همین دلیل وضعیت انفجاریست و رژیم نگران آینده‌اش می‌باشد. از این‌رو چنین هشدارها و علائمی حاکی از وضعیت سخت رژیم است باید یادآوری کنیم، مردم ایران فهمیده‌اند که فرقی بین جریانهای داخل رژیم وجود ندارد. در ۲۰۱۸وقتی اعتراضات شروع شد گفته می‌شد که اصلاح‌طلبان بازگشتند اما متعاقبا، شعارها نشان داد که اینها توهماتی بیش نبوده و آنها جریانی هستند که صرفنظر از دعاوی اصلاح‌طلبی رژیم را نمایندگی می‌کنند.

شاهین قبادی در پاسخ به سؤال دیگری گفت:‌

رژیم با وجود سرکوب شدید نخواهد توانست اعتراضات را متوقف کند.

فعالیت‌های ‌مجاهدین خلق هم‌چنان رو به گسترش است و رژیم نمی‌تواند جلوی آنها را بگیرید و این ناظر بر این است که این جنبش به همراه جوانان و سایر اقشار جامعه دست‌آوردهایی داشته است.

سیاست کاهش تنش که از سوی ایالات متحده دنبال می‌شد و رژیم را در گذشته نجات داد دوره‌اش به پایان رسیده. به همین دلیل این وقایع و حقایق رژیم ایران را در مقابل واقعیتی بی‌سابقه قرار داده است.

آنچه در جریان است و آنچه با اطمینان می‌توان گفت این‌که برای رژیم شرایط خطرناکتر و سخت‌تر شده و دوره‌اش به‌سر آمده است.... الآن خامنه‌ای می‌گوید رژیم گزینه‌های زیادی ندارد و شرایط اکنون برای رژیم به وخامت میگراید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e663e262-b05d-4b72-aef5-b78658ea485a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات