728 x 90

سیگما ـ مجاهدین، خطرناکتر از انفجار در نطنز

بیایید بدون هیچ مقدمه‌ای، سه نمونه از موضع‌گیریهای رژیم آخوندی و رسانه‌هایش را در روزهای اخیر مرور کنیم:

سایت بولتن نیوز در تاریخ ۳۱فروردین ۱۴۰۰ این‌طور می‌نویسد:
1- پایگاه اصلی عملیات سخت مجاهدین در عراق به اردوگاه درجه یک و بسیار مهم عملیات نرم افزارانه‌ٔ آنان در آلبانی تبدیل شده تا به منظومه‌ٔ فکری و ذهنی مردم ما به‌ویژه نسل جوان در داخل کشور هجوم آورند و به‌دنبال جابه‌جایی شهید و جلاد هستند.

۲- سرهنگ پاسدار حبیبی جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان:

امروز مجاهدین در آلبانی موضوعات شبه انگیز را تولید کرده و در نشر می‌دهند که این کار رسانه را سخت کرده است.

۳- سایت دانشجو نیوز متعلق به بسیج دانشجویی رژیم: انفجار در نطنز را هر کس به‌چشم می‌بیند اما کسی انفجار خطرناک نوترونی توسط مجاهدین را در قلب و فکر جوانان نمی‌بیند دشمنی که ۴۰سال است می‌گوید هیچ چیز نمی‌خواهد جز براندازی نظام. مگر نمی‌بینیم هر شب تیم‌های شورش مجاهدین آتش‌افروزی می‌کنند و مراکز حساس امنیتی را تخریب می‌کنند و آتش می‌زنند؟زنگ‌های خطر و هوشیاری را به‌صدا در آوریم. پیشروی پر شتاب مجاهدین در اعماق روح و قلب جوانان را متوقف کنیم.

-این سه نمونه، مشتی است نمونه خروار. بحران‌هایی که رژیم را محاصره کرده، وضعیت انفجاری جامعه و نقش مجاهدین به‌عنوان تنها هماورد رژیم آخوندی، قطعاتی هستند که از کنار هم گذاشتن آنها، پازل سرنگونی تکمیل می‌شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/85923e32-1b54-4076-bbe5-597673ee4087"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات