728 x 90

سیگما – یک روند از گرگ دعوا

سیگما – یک روند از گرگ دعوا

تک و پاتک پیروز حناچی، شهردار رژیم در تهران با قالیباف، رئیس مجلس یکی از جدیدترین روندهای جنگ باندی در نظام ولایت است. حناچی، حمله را آغاز کرد.

شهردار رژیم در تهران – ۱۹آذر:

سؤال: «چرا مماشات هست؟ و چرا باهاشون اون برخوردی که مردم انتظار دارند یا خودتون در دفاع از حقوق خودتون انجام نمی‌دهید؟».

حناچی: «ما انجام دادیم خیلی هم بی‌سر و صدا انجام دادیم همین افرادی که شما اسم بردید خیلی از املاک مستقیماً ازشون تحویل گرفته شده. از تیم آقای قالیباف ما ملکی داشتیم بیش از فکر می‌کنم حدود ۵-۶ هزار متر زیر همت تقاطع امام علی اگه اشتباه نکنم یا صیاد، ما تحویل گرفتیم».

وکیل پاسدار قالیباف در واکنش گفت: «یک کانکس در فضای سبز را می‌گویند ملک فردی قالیباف هیچ ملکی در اختیار شخص خانم مشیر، همسر قالیباف نبوده است. ... با این منطق باید گفت حناچی همه تهران را از قالیباف پس گرفته است! «خبرگزاری حکومتی فارس – ۱۹آذر».

این وکیل از کانکس صحبت می‌کند اما به زمین ۶هزار متری اشاره‌ای نمی‌کند. الیاس قالیباف، پسر رئیس مجلس نظام نیز به حناچی حمله کرد و در اینستاگرامش ۱۹آذر نوشت: «سر سفره‌ای نشسته‌اند که ترور شخصیت و آبرو در وجودشان است. دوباره از رئیسشان دستور گرفته‌اند. دوره این هفت‌تیرکشیها در خانه خالی گذشته است».

فرزند قالیباف فراموش کرده که پدرش برای بیش از ده سال بر سر همین سفره نشسته بود.

اما حملهٔ اصلی باند قالیباف با شکایت اعضای مجلس از ظریف، کلانتری و عباس آخوندی به اوج رسید. این جنگ باندی هم‌چنان ادامه دارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a2a18f13-b138-445d-a35e-5705db1a17b5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات