728 x 90

انهدام دستگاه دروغ‌پراکنی رژیم!

دستگاه دروغ‌پراکنی رژیم آخوندی
دستگاه دروغ‌پراکنی رژیم آخوندی

شرکت مایکروسافت ۹۹وب‌سایت را که توسط هکرهای ایرانی برای حملات سایبری به‌کار رفته، با توسل به حکم دادگاه از کنترل آنها خارج کرد.

یک روز پیش از مایکروسافت، در حرکتی مشابه فیس‌بوک ۵۱۳حساب جعلی آخوندها را در شبکه خود مسدود کرده بود.

در بهمن‌ماه ۹۷ نیز شمار دیگری از حسابهای رژیم در شبکه‌های اجتماعی تعطیل شده بود.

کما این‌که در تابستان ۹۷ نیز توئیتر شمار بالایی از حسابهای جعلی و همبسته آخوندها که سیاست‌های وزارت اطلاعات رژیم بر ضد ایرانیان، مقاومت ایران و... را پیش می‌بردند، بسته بود.

 

روز چهارشنبه ۷فروردین در بیانیه‌ای که شرکت مایکروسافت منتشر کرد، اعلام شد که این شرکت کنترل ۹۹وب‌سایت‌ را که توسط هکر‌های ایرانی برای حملات سایبری به‌کار رفته، با توسل به حکم دادگاه از کنترل آنها خارج کرده است. مایکروسافت کنترل وب‌سایت‌های این هکرها را پس از ارائه شکایتی علیه گروه‌های هکری و کسب موافقت دادگاه، در اختیار گرفته است.
مایکروسافت می‌گوید این گروه هکری را از سال ۲۰۱۳ میلادی زیر نظر دارد و این گروه در تلاش بوده که اطلاعات حساسی را در ارتباط با فعالان مدنی، روزنامه‌نگاران و دیگر گروهها در خاورمیانه سرقت کند.

در خبری مرتبط،‌ وال استریت جورنال به‌ نقل از آسوشیتدپرس اعلام کرد: «حمله هکرهای ایرانی به ۲۰۰نهاد و شرکت بین‌المللی مایکروسافت این گروه هکری را که به ای‌پی‌تی ۳۵ یا «بچه‌گربه‌های دلربا» شهرت دارند، گروه فسفر معرفی کرده است».
آسوشیتدپرس در خبر خود افزوده بود: «سخنگوی نمایندگی ایران در سازمان ملل ‌متحد پرسش ایمیلی این خبرگزاری را در ارتباط با این گزارش بی‌پاسخ گذاشته است».

این سومین مورد از لورفتن شبکه‌های ارتش سایبری رژیم در ایام اخیر است.

 

فیس‌بوک اعلام کرد ما می‌توانیم اثبات کنیم که محتوای صفحات حذف‌شده، از ایران می‌آید.

ما می‌توانیم اثبات کنیم این حساب‌ها توسط افرادی در ایران کنترل می‌شوند.

ما می‌توانیم اثبات کنیم حسابهای حذف‌شده معمولاً خود را به‌عنوان افراد محلی در کشورهای مختلف معرفی می‌کنند، اما اغلب با استفاده از حسابهای جعلی خبرهای جعلی منتشر می‌کنند!

 

فیس‌بوک روز ۶فروردین ۹۸ تعداد ۵۱۳حساب دیگر متعلق به حکومت آخوندی را به‌خاطر رفتار هماهنگ جعلی حذف کرد.

رویترز در گزارش خود در این‌باره نوشت: «شبکه اجتماعی فیس‌بوک در مجموع ۲۶۳۲صفحه، گروه و حساب از فیس‌بوک و اینستاگرام به‌خاطر عملیات مرتبط با ۴کشور را حذف کرده که تعداد ۵۱۳حساب مربوط به رژیم ایران بوده است».

فیس‌بوک می‌گوید که این صفحات و حسابها را به‌خاطر رفتار آنها و نه به‌علت محتویاتشان حذف کرده است.

این سخت‌گیری برای جبران سهل‌انگاری قبلی در مقابله با محتویات افراط‌گرایانه و عملیات تبلیغاتی رژیم صورت گرفته است.(رویترز ۶فروردین ۹۸)

فیس‌بوک در ۱۲بهمن ۹۷ نیز با حذف نزدیک به ۸۰۰حساب مرتبط با رژیم ایران اعلام کرده بود: «این صفحات در فیس‌بوک و اینستاگرام به‌صورت هماهنگ در کشورهای مختلف به‌عنوان شهروندان این کشورها، دیدگاهها و منافع حکومت ایران را تبلیغ می‌کردند».

 

اطلاعاتی که فیس‌بوک به‌دست آورده است

خبرگزاری فرانسه در ۱۳بهمن۹۷ نوشت: «فیس‌بوک اعلام کرد: ما می‌توانیم اثبات کنیم که محتوای این صفحات از ایران می‌آید، توسط افرادی در ایران کنترل می‌شوند و در اکثر موارد محتوای رسانه‌های حکومتی در ایران را بازپخش می‌کردند. حسابهای حذف شده معمولاً خود را به‌عنوان افراد محلی در کشورهای مختلف معرفی می‌کنند، اما اغلب با استفاده از حسابهای جعلی و موضوعاتی که از رسانه‌های حکومتی در ایران گرفته شده، خبرهای جعلی منتشر می‌کنند. حسابهای بسته شده اطلاعات نادرست موردنظر حکومت ایران را در ۲۰کشور توزیع می‌کردند».(خبرگزاری فرانسه ۱۳بهمن ۹۷)

خامنه‌ای در روز ۶شهریور ۹۶ درباره اهمیت دروغ‌پردازی و تبلیغات مدنظرش برای بقای حکومت آخوندی گفته بود: «اسمش فضای مجازی است، در حالی‌که واقعاً فضای حقیقی است، یعنی توی زندگی بسیاری از مردم حضور داره این فضا، خب همین فضای مجازی، ابزاری است یک ابزار بسیار کارآمد برای این‌که شما بتوانید پیامتون رو به اقصی نقاط دنیا برسونید، به گوش همه برسونید».

 

آنچه که در شهریور ۹۷ لورفت

در شهریورماه گذشته و به‌دنبال بسته شدن ۲۴۸حساب توئیتری رژیم آخوندی، دبیرخانه شورای ملی مقاومت در تاریخ ۵شهریور ۹۷ با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «ماشین عظیم سایبری آخوندها توسط سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات با هزینه‌های کلان از اموال مردم محروم ایران و به‌کارگرفتن هزاران پاسدار و بسیجی و هکر وابسته به آنها اداره می‌شود و کارکرد آن گمراه‌سازی، پمپاژ اطلاعات دروغ، شیطان‌سازی علیه مقاومت و منحرف کردن جریان اطلاع‌رسانی است. رژیم آخوندی به این و‌سیله درصدد است که از یک‌سو به سیاست مماشات سوخت برساند و از طرف دیگر به زمینه‌سازی علیه مجاهدین و مقاومت ایران بپردازد».

 

حساب‌های جعلی‌ای که در بهمن ۹۷ بسته شده بود 

در بهمن ۹۷ هم کشور مغرب حسابهای فیس‌بوکی رژیم را در این کشور بسته بود. در این زمینه تلویزیون العربیه در تاریخ ۱۷بهمن ۹۷ گزارش داده بود: «منابع مطبوعاتی مغرب گزارش دادند که سایت فیس‌بوک مغرب صدها صفحه و حسابهای ایران را که با هویتهای تقلبی در این کشور به‌نفع رژیم ایران و تبلیغ بین مردم این کشور جهت تغییر افکارشان به‌نفع خود فعالیت داشتند را بسته است».

 

حساب‌های جعلی آخوندها مکرراً لومی‌رود و بخشی از تور سیاه اطلاعاتی تبلیغاتی آخوندها پاره می‌شود.

اطلاعاتی که مقاومت ایران در این زمینه افشا می‌کند می‌تواند ستاره راهنمای مناسبی برای سرنخ‌یابی آدرس لانه‌های عقرب و حفره‌های خفاش‌های اطلاعاتی تبلیغاتی رژیم باشد.

 

مقاومت ایران چه گفت؟

در همین زمینه کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت در اطلاعیه ای به‌تاریخ ۸آبان ۹۷ اعلام کرده بود: «انتشار بخشی از توئیتهای ماشین سایبری رژیم آخوندی از سوی مؤسسه توئیتر، بار دیگر این حقیقت را که مقاومت ایران همواره تأکید کرده است به اثبات رساند که منشأ‌ اصلی هر گونه خصومت و شیطان‌سازی علیه شورای ملی مقاومت و سازمان مجاهدین خلق ایران فاشیزم دینی است. رژیمی که تنها راه نجات خود را از سرنگونی محتوم، نابودی همین مقاومت می‌داند.
این توئیتها که از ابتدای سال ۲۰۱۸ یعنی بلافاصله پس از شروع قیام ابعاد بی‌سابقه‌ای به خود گرفته است، نشان می‌دهد که رژیم آخوندها به موازات تشدید سرکوب در داخل ایران، تلاش کرده است با افزایش چشمگیر در ابعاد شیطان‌سازی و دروغپردازی، در خارج از مرزهای ایران نیز برای تروریسم علیه مقاومت زمینه‌سازی کند».

 

نکات و مواردی که در اطلاعیه کمیسیون امنیت شورا آمده بود

شورای ملی مقاومت در همان اطلاعیه خود به موارد متعددی از خلاف‌کاریها و جعل‌های لورفته سایبری آخوندها اشاره کرده بود که مهم‌ترین آنها عبارت بودند از:
۱- در ماه شهریور شرکت توئیتر ۷۷۰حساب توئیتری متعلق به رژیم ایران را بست.

۲- هر چند توئیتر آن دسته از حسابهای رژیم را بسته است که اساساً درصدد دخالت و تأثیرگذاری در انتخابات آمریکا بوده‌اند، اما در این میان شمار قابل‌توجهی از این توئیتها به پخش اطلاعات دروغ و شیطان‌سازی علیه مجاهدین و مقاومت ایران اختصاص یافته است.

۳- بیشترین بخش از توئیتهایی که به سازمان مجاهدین مربوط می‌شود به زبان فارسی و سپس به زبانهای انگلیسی، عربی، اسپانیولی، فرانسوی، آلبانیایی و پشتو است.

۴- توئیتهای افشا‌شده این حقیقت را به‌خوبی روشن می‌کند که رژیم برای قالب کردن دروغهایش از پوشش خبرنگاری و ”خبرنگاران دوست“ استفاده می‌کند.

از این پیش‌تر، مجاهدین در نامه‌های ۱۰ و ۱۳اوت به کانال ۴ تلویزیون انگلیس و در نامه ۲۲اوت ۲۰۱۸ به الجزیره انگلیسی و همچنین در اطلاعیه کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورا به تاریخ ۱۹سپتامبر سناریوهای کثیف دیکته‌شده از سوی وزارت اطلاعات به شبکه ”خبرنگاران دوست“ را با جزئیات و همراه با اسناد و مدارک و اسامی مستخدمان بکار گرفته شده فاش کرده بودند.

 

آنچه که فلاحیان، وزیر اطلاعات پیشین خامنه‌ای، گفته بود

شورای ملی مقاومت در همان اطلاعیه خود افزوده بود: «دژخیم فلاحیان، وزیر پیشین اطلاعات آخوندها، در ۱۸تیر ۱۳۹۶ در یک مصاحبه تلویزیونی گفته بود: «وزارت اطلاعات برای جمع‌آوری اطلاعات، پوشش لازم دارد چه در داخل چه در خارج. ما یک مأمور اطلاعاتی را نمی‌فرستیم آلمان یا آمریکا بگوید من از وزارت اطلاعات هستم پوشش کارِ بازرگانی یا خبرنگاری لازم است... وزارت اطلاعات پوشش لازم داره برای جمع‌آوری اطلاعات چه در داخل و چه در خارج، یعنی مثلاً ما که یک مأمور اطلاعاتی نمی‌فرستیم بره فرض کنید که آلمان یا روسیه یا آمریکا که بگه خوب من از وزارت اطلاعات هستم لطفاً اطلاعات‌تون رو به بنده بدهید، هان در پوشش کارهای بازرگانی یا بیشتر شغلهای شما خبرنگاری...».

 

شیطان‌سازی از مجاهدین نخ‌وصل تمامی حسابهای جعلی و کاربران اطلاعاتی آخوندها است، شیوه یکسان آنها در لجن‌پراکنی بر ضد مقاومت ایران و هجوم هماهنگ و سراسری به مجاهدین و اشرفی‌ها در قالب‌های کلیشه‌ای تقریباً یکسان مهم‌ترین ردی است که آخوندها از خود به‌جا می‌گذارند، فارغ از این‌که اسم صاحب حساب ایرانی باشد یا نباشد!


دیگر موارد افشا‌شده در اطلاعیه شورای ملی مقاومت

در همان اطلاعیه شورا از جمله آمده بود: «۵- در یکی از توئیتها می‌خوانیم ”ان.بی.سی در برنامه ریچارد انگل پهپادهای اختصاصی را به کار گرفت که تصاویری از پایگاه جدید مخفی سازمان مجاهدین خلق (MKO در نزدیکی تیرانا بگیرد. مجاهدین خلق یک گروه شبح است با یک سابقه تروریستی که آمریکاییها را در سالهای ۱۹۷۰ کشته است و سپس همدوش صدام حسین جنگیده است و به‌طور گسترده‌ای منفور است“.

۶- در توئیتهای افشاشده رژیم علیه مجاهدین دست‌کم از ۷۰هشتگ استفاده شده است».

 

تمرکز دستگاه سایبری خامنه‌ای بر روی مجاهدین و اشرف 

در اطلاعیه شورا همچنین آمده بود: «۱۰- رژیم آخوندها علاوه بر شبکه ”خبرنگاران دوست“ و مزدوران لورفته و پیشانی سیاه، به‌طور تمام‌عیار ماشین سایبری خود را بر روی مجاهدین و قرارگاه اشرف ۳ در آلبانی فعال کرده است. 
۱۱- شماری از توئیتهای سپاه و اطلاعات آخوندها به سایت اطلاعات موسوم به ایران اینترلینک وصل شده و یا از مزدور خدابنده و زنش(به‌نام سینگلتون) کد می‌آورد... هنوز بخش اعظم حسابها و صفحات و سایتهای رژیم و پاسداران و شکنجه‌گرانش که خود را کاربران معمولی یا مخالفان رژیم جا می‌زنند، به‌کار مشغول است. 
دست آلوده و ننگین فاشیسم دینی باید از فیس‌بوک، توئیتر، اینستاگرام و همچنین از گوگل و ویکی‌پدیا کوتاه شود. 
حسابهای تولید شده توسط رژیم آخوندی تحت هر نام و هر عنوان باید افشاء و بسته شود.
نباید اجازه داد رژیم ملایان اینترنت را برای زمینه‌سازی تروریسم و اهداف ضدانسانی به‌کار بگیرد».

 

واکنش رژیم نسبت به لورفتن شبکه‌های سایبری‌اش

رژیم آخوندی در رسانه‌ها و سایت‌های وابسته‌ٔ خود به سوزوگداز پرداخت و از حسابهای هواداران مقاومت که در افشای جنایات و نیز شیطان‌سازیهای رژیم علیه مقاومت فعالیت می‌کنند ناله و فغان سرداد.

در هر حال نباید به چنین رژیمی که جز سرکوب مردم در داخل و صدور تروریسم به خارج وظیفه دیگری برای خود قائل نیست، اجازه داد از این امکانات مثل فیس‌بوک، توئیتر و اینستاگرام در جهت پیشبرد اهداف شوم خود استفاده کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/84853c9d-acb8-40cb-a613-0be0887f5239"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات