728 x 90

قیام سراسری تشنگان شلیک پاسداران، شهادت و مجروح شدن مردم و جوانان

در خوزستان با شعار مردم سرنگونی رژیم را می خواهند

تظاهرات در خوزستان علیه بی‌آبی
تظاهرات در خوزستان علیه بی‌آبی

خیزش سراسری مردم و هموطنان تشنه آزادی و آب در شهرها و مناطق مختلف خوزستان ادامه دارد. شهرهای اهواز، سوسنگرد، کوت‌عبدالله، شوش، کرخه، جفیر و مناطقی مثل عبدالخان، سیدعباس و شاوور شاهد تظاهرات و طنین شعارهای خشمگینانهٔ مردم و جوانان بپاخاسته به‌ویژه هموطنان عرب بود.

قاسم خضیری ۱۷ساله در کوت عبدالله و مصطفی نعیمایی ۲۶ساله در شادگان (فلاحیه) در اثر شلیک مستقیم مزدوران جنایتکار خامنه‌ای به‌شهادت رسیدند و بسیاری مجروح شدند. شبکه‌های اجتماعی شهدای افزوده دیگری را هم گزارش کرده‌اند.

درپی هجوم مزدوران سرکوبگر، جوانان خشمگین و دلاور شوش، کانکس نیروی سرکوبگر انتظامی و خودروی بسیج را به آتش کشیدند و خیابان‌ها را به تصرف خود درآورده‌اند. مزدوران رژیم که با مقابله و ایستادگی دلیرانه جوانان شورشگر مواجه شدند، وحشت‌زده درخواست نیروی کمکی برای اعزام به شوش کردند

جوانان خشمگین سوسنگرد در ادامه خیزش خود در مقابل منزل ساعدی عضو مجلس ارتجاع تجمع کردند و با فریاد هیهات مناالذله بنر و عکس ساعدی مزدور را پاره کرده و به زیر کشیدند. مأموران امنیتی به سوی جوانان شلیک کردند. جوانان نیز با سنگ به مقابله با آنان برخاستند.

 

قاسم خضیری نوجوان۱۷ساله دومین شهید خیزش خوزستان است که بر اثر شلیک پاسداران جنایتکار در کوت عبدالله به‌شهادت رسید. وی در جریان اعتراضات جمعه‌شب به‌قطع آب مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، روز شنبه در بیمارستان جان‌سپرد.

 

-قاسم خضیری، نوجوان ۱۷ساله

 

اولین شهید مصطفی نعیماوی بود که در اعتراضات جمعه شب در شادگان بر اثر اصابت دو گلوله پاسداران به سینه‌اش جان سپرد. در شادگان شماری نیز بر اثر اصابت گلوله مجروح شدند که از جمله یک نوجوان در میان آنهاست.

-مصطفی نعیماوی،

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ef961cc6-30ef-48cc-b9ca-51595f9153d7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات