728 x 90

سوزوگداز رژیم از بر کناری دست‌نشانده‌اش و پیشروی قیام عراق

انقلابیون عراق طی بیانیه‌ای به برکناری عادل عبدالمهدی بسنده نکرده خواستار پایان دادن به دخالت رژیم ایران در عراق هستند و پاسداران خامنه‌ای در وحشت از شعله‌های خشم مردم در ایران و عراق و لبنان جیغ می‌کشند.

تلویزیون رژیم: «آشوبگران روز یکشنبه برای دومین بار در کمتر از یک هفته به ساختمان کنسولگری ایران حمله کرده و این ساختمان را به آتش کشیدند».

کیهان خامنه‌ای هم در وحشت و آشفتگی نوشت: «طراحان آشوب در لبنان با بهره‌گیری از نفوذی‌ها توانستند نخست‌وزیر این کشور را به کناره‌گیری وادار کنند و در عراق این بخش از فرمول آشوب را با استفاده از اطرافیان ساده‌اندیش انجام دادند و عادل عبدالمهدی نخست‌وزیر این کشور را به نقطه استعفا کشاندند»!

در این میان روزنامه رسالت نومیدانه نوشت: «استعفای عبدالمهدی نه تنها آرامش را نتوانست به این کشور بازگرداند بلکه شرایط را بدتر کرد. در چنین شرایطی هرنوع اقدامی که از جانب اغتشاشگران به‌عنوان عقب‌نشینی تلقی می‌شود باعث گسترش دامنه اغتشاشات و ناآرامی‌ها خواهد شد».

حسین حاجی، کارشناس مسائل غرب آسیا، تلویزیون رژیم: «فتنه اخیری از عراق شروع شد و بذرافشانی اون تا مرزهای لبنان پیش رفت بعد می‌خواست دامنه جمهوری اسلامی ایران را بگیره یک فتنه بسیار مسموم و خطرناکی است».

مجری: «چه دستهایی پشت ‌پرده هست که هم‌چنان اغتشاشگران کف خیابان‌ها هستند و حاضر نیستند که با توجه به استعفای آقای عبدالمهدی به خانه‌هایشان برگردند و این دستها هم‌چنان داره اونها را تحریک می‌کند».

حسین حاجی: «ببینید استعفای آقای عبدالمهدی بهانه بود متأسفانه تشتت آرا و همگرایی و به‌هم آمدن بین احزاب سیاسی حتی جریان آقای صدر متأسفانه دچار خطا شد دچار خطای استراتژیک شدند و بحران وحدت متأسفانه پیش آمد بحران مدیریت پیش آمد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d86bc5d5-162c-4f95-9238-e34ee5b112a6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات