728 x 90

سوزش سپاه از مشت محکم همیاران بر دهان نظام

همیاری با سیمای آزادی
همیاری با سیمای آزادی

اطلاعات سپاه در سایتی به‌نام «بولتن نیوز!» که برای دلداری دادن پاسداران و بسیجی‌های لرزان و هراسان سر هم کرده است، تلاش‌های مفتضح و رسوایی می‌کند. در عین‌حال به‌نظر می‌آید اولین کاربرد این سایت آموزش و تمرین و دروغ‌گویی و داستان پردازیهای تخیلی به ساندیس‌خواران ولایت‌معاش است؛

البته یکی دیگر از «فواید!» این سایت دریافت سریع نام و نشان دشمن اصلی نظام جهل و جنون است! زیرا محور اصلی تولیدات این کارخانه‌ٔ دروغ‌بافی، روی مهم‌ترین کانون هراس نظام ولایت یعنی همان «دشمن اصلی»، یعنی مجاهدین متمرکز است.

 

همیاری؛ ضربه‌ای به گیج‌گاه نظام!

چهار روز پیام‌های پی‌درپی از چهار گوشه‌ٔ جهان، فارغ از هر میزانی از کمکهای مالی، موجودات ولایی را به هراس افکند و افکارشان را «مشوش» کرد. رژه‌ٔ زیبا و غرور انگیز فرزندان برومند میهن در زنجیر، آن هم در وانفسای کرونا و در اوج محنت و محدودیت اقتصادی، چنان نمایشی از قدرت واقعی به‌پا کرد که همزمان دوست را شگفت‌زده کرد و دشمن را به‌شدت لرزاند.

ضربه وارد شده بود و کاری برای خیمه و عمود خیمه‌ٔ نظام نمی‌شد کرد! اما پاسداران وحشت‌زده ناچار بودند فکری برای «دفاع» از توله کفتاران نظام کنند! زیرا انبوه تماس‌های کانون‌های قهرمان و شجاع شورشی از شهرهای مختلف میهن که با دریدن چتر اختناق سیاه آخوندی، صدایشان را به گوش جهان می‌رساندند، آنها را از آخر و عاقبت محتوم خود و نظام‌شان اندیشناک می‌کرد. از این رو برای مقابله و دفاع در برابر این واقعه‌ٔ بین‌المللی، «نخبگان!» بین‌الملل و «مغز‌های!» پوسیده اطلاعات سپاه را در یک کاسه گردهم آوردند تا مرهمی سازند و بر زخم و سوزش نیروهای وارفته‌ٔ بمالند.

 

ترهات ابلهانه‌ٔ مغز ساندیسی یا رسید دریافت ضربه؟!

کیفیت و کمیت تماس‌های برقرار شده با بیست و پنجمین گلریزان همیاری البته برای هر موجود ذی‌شعوری روشن است. نیازی هم به پرداختن به یاوه‌های آخوندی یا افشای دروغهای بلاهت‌بار سپاه پاسداران نیست. افرادی را هم که با نام و نشان و بعضاً تصویر خود وارد برنامه‌ٔ همیاری شدند نمی‌توان منکر شد.

بنابراین دروغهای سایت اطلاعات سپاه جنایت‌پیشه را باید به‌گونه‌یی «رسید» دریافت ضربه از سوی نظام و نیروهای وارفته آن ارزیابی کرد! یعنی همان موجودات خونخوار وحشی معتاد به ساندیس‌های ولایی که خود توانایی تفکر ندارند. همان ردپابوسان نعلین ولی‌فقیه فرتوت ولایت که با دروغ‌ها و خرافات ابلهانه‌ای مانند یاعلی گفتن خامنه‌ای و نگاه مهربان نعش متعفن آخوند مصباح تغذیه‌ٔ فکری می‌شوند و با هاله‌ٔ نور احمدی‌نژاد به خلسه‌ٔ ولایی فرو می‌روند!

بسیار قابل فهم و طبیعی است که چنین موجوداتی با مواجهه با چنان رژه‌ٔ باشکوهی که در مقابل چشم همگان برگزار شد، مانند برف در مقابل آفتاب تموز ذوب و بخار می‌گردند! بنابراین لاطائلات سایت اطلاعات سپاه، تلاشی برای جلوگیری از تبخیر روحیه‌ٔ مزدوران حکومتی است که به خودی خود بیانی دیگر از همین «رسید دریافت ضربه» به‌شمار می‌رود!

 

نمونه‌های پرت‌وپلا گویی؛ نه برای خنده، که برای تامل!

«سرنگونی» همان کلیدواژه‌ٔ ممنوعه‌ای است که از تکرار خستگی‌ناپذیر آن در سیمای آزادی و صداهایی که از درون ایران به آن فراخوان می‌دهد، چهارستون سلطنت مطلقه‌ٔ فقیه را به رعشه در می‌آورد. از این رو اطلاعات سپاه ناچار است ساده‌ترین حقایق آشکار را هم کتمان کند.

برای مثال انبوه فعالیت‌های قهرمانان کانون‌های شورشی را، که شعله‌های آتش آن بدجوری ریش مقام عظمای ولایت‌شان را سوزانده، حاصل تولیدات درون اشرف۳ می‌خوانند!

شگفتا!» نخبگان و مغزهای» گروه‌های بین‌الملل و سایت اطلاعات سپاه گویا نمی‌دانند که بلوارها و مقرات سپاه و بسیج و پلهای هوایی و ایستگاههای اتوبوس و برج میلاد و حرم امام رضا (ع) و حافظیه و صدها مکان شناخته‌شده‌ٔ دیگر در شهرهای ایران قرار دارند و نه اشرف۳! دروغ که می‌بافند دست کم باید با معیارهای شعار ولی‌فقیه‌شان در مورد تولیدات داخلی، کیفیت قابل عرضه هم داشته باشد! این دروغهای رسوا حتی یک‌بار مصرف هم نیست و با یک فیلم از کانون‌های شورشی پودر می‌شود و بر باد هوا می‌رود!

کما این‌که تماس‌های بی‌شماری از اروپا و آمریکا تا ایران و استرالیا، آن هم با تصویر و نام مشخص افراد، قابل گرد‌آوری در «یک اتاق» نیست! اما به مدد وقاحت بی‌حد و حصر قماش آخوندی-پاسداری، از آنجا که بسیار روی جمجمه‌های تهی از مغز بسیجی‌های نظام حساب باز کرده‌اند، این کارزار جهانی شکوهمند را حاصل تولید در «یک اتاق» معرفی می‌کنند! احمقی گفت و ابلهی باور کرد!

 

کشف یک حقیقت در میان خرواری از دروغ!

«برای هر فردی که مدتی در اروپا زندگی کرده باشد به‌خوبی این آشکار است که وضعیت مالی پناهندگان به‌ویژه پناهنده‌های ایرانی آن قدری خوب نیست که دست در جیب کرده و مبلغی را به یکی مفت و مجانی بدهند، به‌خصوص جماعت پناهنده که هفت‌شان در گرو هشت‌شان است». در میان انبانی از دروغ که اطلاعات سپاه سرهم کرده، الحق و الانصاف این چند عبارت درست است. کما این‌که اوضاع اقتصادی هواداران و کانون‌های شورشی که از درون ایران تماس گرفتند هم در وانفسای کرونا و اقتصاد فاسد حکومتی روشن است.

اما نتیجه‌یی که از این جمله‌ٔ بولتن نیوز اطلاعات سپاه به دست می‌آید کاملاً متفاوت است! اتفاقاً این نشان‌دهنده‌ٔ وارستگی و پاکبازی اشرف‌نشانان از یک‌سو و از سوی دیگر بیان‌گر عزم جزم و فداکاری بی‌دریغ آنان برای سرنگونی نظام پلید ولایت فقیه است. کسی که در این شرایط از ضروریات زندگی خود می‌زند تا برای استمرار صدای سرنگونی هزینه کند، به‌خوبی بر نخستین اولویت انکارناپذیر در جامعهٔ امروزی ایران آگاه است؛ سرنگونی!

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1a974ae7-c4c7-42a3-8058-5f92c13c12b0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات