728 x 90

سوزش آخوند روحانی از افشاگریها درباره کرونا / اخاذی از مردم

کرونا در ایران
کرونا در ایران

دجالبازیهای رسوای روحانی در کرونای مرگبار ولایت: کانالهای خارجی معاند رویکرد آنها رویکرد هراس‌افکنی است که بگویند این آمار دقیق نیست

آخوند روحانی امروز شنبه ۱۲مهر در جلسه ستاد حکومتی کرونا سوزش خود را از افشاگریها درباره آمار قطره‌چکانی رژیم و بی‌اعتمادی جامعه نسبت به آن نشان داد و گفت: «تشکر زیاد از صدا و سیما... که در برابر کانالهای خارجی معاند ایستادگی می‌کنند که رویکرد آنها، رویکرد هراس‌افکنی است. به‌طور مداوم می‌خواهند مردم و جامعه را بترسانند، بی‌اعتمادی در جامعه ایجاد کنند، بگویند این آمار دقیق نیست، این نحوهٔ درمان دقیق نیست، این دستورالعمل‌ها دقیق نیست. می‌خواهند مردم را هم هراسناک و هم بی‌اعتماد کنند».

روحانی با انداختن دوبارهٔ تقصیر فاجعهٔ کرونا به گردن مردم افزود: «هر کجا مراعات کاسته می‌شود، ظرف دو تا سه هفتهٔ بعد بیماری و مرگ و میر افزوده می‌شود».

آخوند روحانی با دادن خط اخاذی بیشتر از مردم به بهانهٔ کرونا گفت: «باید یک جریمهٔ شدید برای کسی مقرر کنیم که فهمیده مبتلا به بیماری است و قرنطینه را کنار گذاشته... اگر یک کارمند اداری یا... رعایت نکرد، باید با شدت با او برخورد شود.

خدمت دادن به کسی که اصول بهداشتی را رعایت نمی‌کند، ما خدمت دهنده و صاحب مغازه را مجازات می‌کنیم... در جلسهٔ آینده میزان جریمه را نهایی می‌کنیم».

آخوند روحانی با آویختن بیشتر به دستگاه سانسور رژیم گفت: «هیچ دستگاهی در این کار (کرونا) نمی‌تواند گلیمش را تنها از آب بیرون بکشد. همه باید دست به دست هم بدهیم... بخش تبلیغات ما، بخش انتظامی ما. . .» .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dffb2e0f-a5c1-4ac1-8b4f-75468b81d4a1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات