728 x 90

سوز و گداز پاسدار شریعتمداری: «به آمریکا اجازه ندهید خرش از پُل بگذرد»

پاسدار شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در کیهان
پاسدار شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در کیهان

پاسدار شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در کیهان  ضمن سوز و گداز در واکنش به پاسخ آمریکا به متن پیشنهادی ایران در مذاکرات و حمله آمریکا به مواضع رژیم در سوریه نوشت «چنان‌که پاسخ آمریکا تامین‌کننده نظرات و خواسته قانونی کشورمان نباشد به آن تن نخواهند داد و بی‌تردید و برخلاف قبلی‌ها به آمریکا اجازه نمی‌دهند خرش از پُل بگذرد و به ما بخندد!» وی در بخش دیگر افزود:

«برجام برای آمریکا یک سند طلایی و برای کشورمان معاهده‌ای فاجعه‌بار و خسارت محض بوده است. آیا اصرار آمریکا برای احیای برجام، نشانه اهمیت حیاتی برجام برای آمریکا و متحدانش نیست؟!... بازرسی از برنامه هسته‌یی ایران‌، سخت‌ترین و گسترده‌ترین سیستم بازرسی است که آژانس در دنیا اِعمال می‌کند!... صنعت هسته‌یی ایران کمتر از ۲درصد از ظرفیت هسته‌یی جهان را در اختیار دارد اما ۲۵درصد از بازرسی‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ایران انجام شده است»

پاسدار شریعتمداری در ادامه افزود: «مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مصاحبه با سی.ان.ان، اعلام کرد که این پرونده مختومه نیست! و دیروز، بار دیگر در مصاحبه با شبکهP B S آمریکا تأکید کرد به بازرسی‌های حد‌اکثری از تأسیسات و مراکز (هسته‌یی و نظامی‌) ایران نیاز داریم!»

پاسدار شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در کیهان در ادامه ضمن ابراز نگرانی از کنار گذاشتن شرط حذف سپاه پاسداران از لیست ترویستی نوشت:

«آیا سپاه پاسداران از لیست تحریمی گروه‌های تروریست! خارج می‌شود؟! دیروز آقای مرندی گفت: ماه‌هاست که می‌گویم حذف سپاه پاسداران از FTO (فهرست ادعایی سازمانهای تروریستی خارجی) پیش‌شرط نیست‌! ایشان توضیح ندادند که پیش‌شرط‌ نیست؟ یا اصلاً در میان شرط‌ها نیست؟! گفتنی است، دیروز ‫فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در غرب آسیا (سنتکام‌) با صدور بیانیه‌یی اعلام کرد شب گذشته ۴ فروند جنگنده ائتلاف آمریکایی با بمبهای هدایت‌شونده، ۹ پایگاه مورد استفاده گروه‌های وابسته به سپاه پاسداران ایران در دیرالزور سوریه را بمباران کردند‌. اگر خدای نخواسته حذف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از لیست گروه‌های تروریستی، در شرایط پیشنهادی ما نباشد! آمریکای تروریست می‌تواند حمله اخیر خود را به بهانه حمله به یک گروه تروریستی! توجیه کند! ولی جسارت آمریکا در اعلام حمله به سپاه، درخور تأمل است!» (خبرگزاری حکومتی فارس ۲شهریور).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ef09b916-2fb3-4616-8536-96f28782396e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات