728 x 90

سوز و گداز سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم از اظهارات سفیر اوکراین در تهران

خطیب‌زاده سخنگوی وزارت خارجه رژیم
خطیب‌زاده سخنگوی وزارت خارجه رژیم

خطیب زاده سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم روز دوشنبه ۲۹فروردین در واکنش به اظهارات سفیر اوکراین در تهران که در مصاحبه با روزنامه آسیا گفته بود «حکومت ایران حامی روسیه است»، «حکومت ایران اکنون در کنار روسیه ایستاده است». «از آن‌سو مردم ایران حامی اوکراین هستند» با سوز و گداز گفت: «سفیر اوکراین بهتر است، توئیت وزیر خارجه اوکراین را بار دیگر بخواند تا متوجه مواضع دولت خود شود.»

 

سایت فانوس زاگرس رژیم روز ۲۷فروردین نوشت: سفیر اوکراین در تهران به روزنامه آسیا گفت: «حکومت ایران حامی روسیه است»، «حکومت ایران اکنون در کنار روسیه ایستاده است». از آن‌سو مردم ایران حامی اوکراین هستند.

به گزارش روزنامه حکومتی آسیا سرگیی بوردیلیاک سفیر اوکراین در تهران گفت: اوکراین حمایت مردم اکثر کشورها از جمله ایرانیان را داراست. به‌نظر می‌رسد افکار عمومی همواره حامی اوکراین است. در ایران از مردم عادی این حمایت از اوکراین را می‌بینیم. مثلاً وقتی در خیابان با ماشین ما که پرچم اوکراین بر آن نصب شده است مواجه می‌شوند فریاد می‌زنند اوکراین پیروز می‌شود!» و بوق می‌زنند و حمایت خود را ابراز می‌کنند. اما تاکنون هیچ حمایتی از جمهوری اسلامی نگرفتیم. من دو نامه شخصی به رئیسی و امیر عبداللهیان نوشتم هیچ جوابی دریافت نکردم. بعد از وقوع جنگ در اوکراین همه کشورهای آسیای میانه و خاورمیانه کمکهای بشردوستانه زیادی فرستاده‌اند اما از جمهوری اسلامی حتی یک ریال هم نگرفتیم.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2731b4c7-d7d2-45ed-a2b0-0d04c734ff2c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات