728 x 90

سه برابر شدن قیمت بلیط مترو

رژیم ضدمردمی آخوندی قصد دارد به منظور اخاذی از مردم قیمت بلیط مترو را سه برابر کند. به‌نوشته رسانه‌های حکومتی روز دوشنبه شهرداری رژیم در تهران لایحه‌یی برای افزایش نرخ بلیت مترو تهیه کرده است. فراهانی عضو شورای قلابی شهر تهران مدعی شد قیمت ها باید واقعی شود و در حال حاضر هزینه جابه‌جایی به وسیله مترو سه برابر قیمتی است که مسافران می‌پردازند.

همچنین در بخشی از لایحه پیشنهادی شهرداری رژیم از افزایش 120درصدی نرخ سفر در برخی نقاط دیده شده است و همچنین برای سفر حومه به تهران هم با افزایش 88درصدی روبه‌رو بوده است. جمال‌الدین شهریاری عضو کمیسیون عمران مجلس  ارتجاع  در وحشت از خشم مردم در این باره گفت: زمانی که ما در شهر تهران با ترافیک سنگین خودروها مواجه هستیم که باعث اتلاف وقت مردم می‌شود؛ لذا افزایش نرخ بلیط مترو به این شکل منطقی و منصفانه نیست.  وی با تأکید بر این موضوع که بالا بردن قیمت بلیط مترو اقدام درستی نیست، گفت: این کار با سیاستهای کلی استفاده از حمل ‌و نقل عمومی مانند مترو مغایرت دارد. به گفته این عضو مجلس ارتجاع، افزایش نرخ بلیط در زمان پیک یک نوع سوءاستفاده است که در زمانی که تقاضا برای رفت و آمد زیاد است از این فرصت استفاده کنند و پول بیشتری از مسافران بگیرند.

خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس روز دوشنبه 23بهمن 96 نوشت:‌در چند ماه گذشته شهرداری به‌دنبال گران کردن خدمات شهری است. افزایش نرخ طرح ترافیک در تهران در دستور کار قرار گرفت و شورای شهر با این افزایش نرخ موافقت کرد همچنین مدیریت جدید به‌دنبال دریافت عوارض از بزرگراه‌ها و تونل‌های شهر است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/efde6bbd-fb37-44d0-8e56-3a753aac36a3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات