728 x 90

سنگ آسیای مرگ در دستان خامنه‌ای

خامنه‌ای جنایت پیشه، محاکمه در پیشه
خامنه‌ای جنایت پیشه، محاکمه در پیشه

فراخوان به محاکمهٔ خامنه‌ای با کیفرخواست آمر و عامل بودن او در قتل‌عام با کرونا، یک وظیفه و مسئولیت ملی و میهنی و انسانی است. خامنه‌ای در ایران، سنگ آسیای مرگ را می‌گرداند.

خامنه‌ای خود را فراتر از قانون قرار داده است و بی‌هیچ پروایی از حسابرسی عرفی و قانونی، حکم قتل‌عام مردم را با تجویز نخریدن واکسن صادر کرد. اگر این روزها مردم ایران صدصد و هزار هزار قربانی کرونا می‌شوند، مسبب و مقصر اول، شخص خامنه‌ای است.

در و دیوار خبرهای ایران را بوی مرگ گرفته است و با سیاستی که تحت‌امر خامنه‌ای پیش برده شده، هیچ چشم‌انداز بهبود و گشایشی مشاهده نمی‌شود.

این روزها درون و بیرون نظام آخوندی مملو مستنداتی مبنی بر جنایت‌کار جنگی بودن خامنه‌ای است. کافیست رسانه‌ها را ورق زد و مرور کرد تا از حجم اعداد و ارقام مبتلایان جدید و مرگ و میر بر اثر کرونا سرسام گرفت.

اگر گزارشات و خبرهای مربوط به کرونا در ایران را چندین جاده یا خطوط موازی در نظر بگیریم، حد نهایی عرض این خطوط قابل رؤیت نیست. میزان اخبار ابتلا و مرگ قابل اندازه‌گیری و شمارش نیست و هر دم بر آنها افزوده می‌شود.

برای داشتن تصویری از یک حیرت اندوهبار و سوگوار ملی و نیز حجم خیانت خامنه‌ای به سلامت مردم ایران، چندین نمونه از این خبرها را که از رسانه‌های حکومتی یا عناوین رسانه‌های شبکه‌های مجازی گردآوری شده‌اند، مرور می‌کنیم. خبرها از ۲۸ تا ۳۰مرداد ۱۴۰۰ هستند. تلاش می‌شود تصویری از کل ایران داده شود:

ــ سایت همشهری‌آنلاین: بنا به گزارش سازمان بهداشت جهانی، روند صعودی ابتلا به کرونا در هفته‌های اخیر سبب شده است ایران آلوده‌ترین نقطه به کرونا در دنیا معرفی شود.

ــ تعداد قربانیان روزانهٔ مبتلا به کرونا در ایران هم‌چنان بالای ۶۰۰نفر است.

ــ وزارت بهداشت: در ۲۴ساعت گذشته، ۵۰هزار و ۲۲۸نفر به کرونا مبتلا شده‌اند که رکورد تازه‌یی محسوب می‌شود. در طول این ساعات ۶۲۵نفر جان خود را از دست داده‌اند.

ــ امیرمسعود هاشمیان عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد: از پاندمی عبور کرده و به سونامی کرونا رسیده‌ایم. اورژانس‌ها مملو از بیماران بدحال است. حجم بیماران به قدری زیاد است که هیچ اورژانسی جوابگو نیست و هم‌چنین کمبود اکسیژن، تخت و برانکارد وجود دارد.

ــ ثبت ۲۰۰ مرگ روزانه در اثر کرونا در تهران و مشهد.

ــ طاهره چنگیز رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: تعداد بیماران بستری در ۲۲شهرستان تحت پوشش این دانشگاه از ۳هزار و ۳۰۰بیمار فراتر رفته و روند ابتلای بیماران هم‌چنان رو به افزایش است. تمام ظرفیت‌های بیمارستانهای اصفهان از بیماران کرونا پر شده است.

ــ انوش دهنادی مقدم معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان: ۲هزار و ۶۶بیمار کرونا بستری شدند.

ــ شهرام حبیب‌زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل: طی روز گذشته ۱۰هزار بیمار مبتلا به کرونا به مراکز درمانی استان اردبیل مراجعه کردند که با احتساب احتمال ابتلای اعضای خانواده‌هایشان، روزانه با حدود ۳۰هزار مبتلا به کرونا مواجهیم.

ــ دانشگاههای علوم پزشکی مازندران و بابل: با بستری ۶۳۳بیمار کرونا طی شبانه روز گذشته، شمار بیماران کرونای بستری این استان به ۳هزار و ۷۰۰نفر رسید.

ــ جانشین ستاد کرونا استان قزوین: ۱۰۰درصد ظرفیت تخت‌های بیمارستانی استان قزوین پر شده است.

ــ علی‌رضا صداقت مدیر بخش مراقبت‌های ویژه کرونای بیمارستان امام رضا مشهد: حتی میل به خودکشی در بین درمانگران افرایش یافته و امید به زندگی کاهش پیدا کرده است.

ــ گزارش یک شهروند خبرنگار از شهر شادگان: این روزها به‌علت کمبود تخت‌های بیمارستانی در برخی شهرهای استان خوزستان، بیماران را روی ویلچر بستری می‌کنند. آبدارخانه‌ها، نماز خانه‌ها و راهروهای محل تردد در مراکز درمانی، تبدیل به مکانی برای بستری بیماران بدحال شده‌اند.

ــ ۵۰هزار ابتلای جدید به کرونا در یک روز، رکورد تازه‌یی در ایران.

ــ وزارت بهداشت دولت آخوندها: در ۲۴ساعت گذشته، ۵۰هزار و ۲۲۸نفر به کرونا مبتلا شده‌اند.

این‌ها اندکی از پرونده جنایت جنگی بودن خامنه‌ای هستند. تمامی موارد مربوط به سه روز گذشته‌اند که مشمول نخریدن واکسن به فرمان ولی‌فقیه می‌شوند. همهٔ این نمونه‌ها اجتناب‌پذیر بوده‌اند.

این‌ها کیفرخواست مردم ایران علیه خامنه‌ای هستند.

این‌ها فریاد دادخواهی میلیون‌ها خانوادهٔ قربانی کرونا هستند که در صورت خرید به‌موقع و ورود واکسن، الآن هزاران قربانی کرونا می‌توانستند کنار عزیزان‌شان باشند.

این‌ها فریادهای عواطف خیانت شدهٔ مردم ایران هستند که فراخوان به محاکمهٔ خامنه‌ای را یک فریضه، وظیفه و مسئولیت ملی، میهنی و انسانی می‌دهند.

این‌ها ادامهٔ جنبش دادخواهی مردم ایران از قتل‌عام با هیأت مرگ تا قتل‌عام با کرونا هستند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a62f52c8-9a80-44b4-9727-804f3e7c4ecf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات