728 x 90

سناریو لو رفته و تکراری روحانی

به این خبر توجه کنید: «روحانی در شرایط سخت و حساس امروز به جای آن‌که مرهمی بر زخم‌ها و دردهای مردم باشد، بر زخم آنان نمک می‌پاشد و با اظهاراتی دور از واقعیت و منطق، مردم را از لحاظ روانی نیز به‌شدت خشمگین می‌کند».

لابد می‌گویید این واکنشی به مصاحبه ۲۲مهر ۹۸ آخوند روحانی است.

اما نه! این مطلب واکنش یک سایت حکومتی به حرفهای روحانی است که یک سال قبل در تاریخ ۷آبان ۹۷ منتشر شد.

روحانی در آن تاریخ به‌علت تحریم‌های ثانوی که قرار بود از ۱۳آبان ۹۷ اجرایی شود نیاز به قدرت‌نمایی و این وارونه‌سازی‌ها داشت و امروز برای کتمان فروپاشی اقتصادی، بن‌بست و بحرانهای مرگبار رژیم در منتهای وقاحت می‌گوید: «از اردیبهشت سال ۹۸ شاخصهای ما مسیر و حرکت درستی را طی می‌کند. یعنی تورم نقطه‌به‌نقطه ما از ۵۲درصد امروز رسیده به ۳۴درصد».(نمایش خبری روحانی ۲۲مهر ۹۸)

این در حالی است که یک سایت حکومتی در همین روز به‌نقل از بانک جهانی نوشت: «اقتصاد ایران در فاصله ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰ برای دومین سال متوالی رکود را تجربه کند و رشد اقتصادی به منفی ۸.۷درصد برسد».(سایت حکومتی ساعت ۲۴، ۲۲مهر ۹۸)

البته شرایط رژیم آن‌قدر سخت و لاعلاج است که در همین نمایش خبری هم وقتی در مورد بودجه و نفت مورد سؤال قرار گرفت، حرفهای اولش را فراموش کرد و گفت: «واقعاً در یک شرایط سختی ما قرار گرفته‌ایم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5903e2b2-093a-47ab-aac2-bdb22dd318fd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات