728 x 90

سناتور کریس کونز: اگر اطلاعات تأیید شود باید علیه رژیم ایران دست به اقدام نظامی زد

سناتور کریس کونز
سناتور کریس کونز

سناتور کریس کونز خواستار اقدام نظامی علیه رژیم ایران به‌خاطر حمله به تأسیسات نفتی عربستان شد. وی که با فاکس‌ نیوز مصاحبه می‌کرد در پاسخ به این سؤال که اگر این حمله مستقیماً به رژیم ایران ربط پیدا کند اقدام مناسب چه باید باشد؟ گفت:‌ اول این‌که من می‌خواهم اطلاعات در این مورد را ببینم اما به‌نظر می‌رسد معتبر باشد زیرا شبه‌نظامیان حوثی این نوع پهپادهایی را که بخواهد حملات خرد کننده‌یی علیه تأسیسات نفتی عربستان سعودی انجام دهد ندارند.

 

کریس کونز افزود: امید من این است که پرزیدنت ترامپ با ژنرالها و دیپلمات ها و مشاوران خود مشورت کنند و اطلاعات را به‌دقت بررسی کنند. رژیم ایران خطرناک‌ترین کشور حامی تروریسم است و اگر اطلاعات حمله رژیم ایران به تأسیسات نفتی عربستان سعودی را تأیید کند ممکن است نیازمند اقدام نظامی باشد. این لحظه‌یی است که رژیم ایران اراده ما را به آزمایش می‌کشد و عملاً تست می‌کند که آیا ما به واقع ایستادگی می‌کنیم یا خیر و اگر حملات توسط رژبم ایران علیه متحدان نزدیک ما انجام شود ما باید با جدیت دست به اقدام بزنیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/da77ffbd-7204-42ed-a7e8-cc3e9b12fe06"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات