728 x 90

سناتور منندز: سفر رئیس‌جمهور برای تشکیل ائتلافی در منطقه که بتواند در جهت مقابله با ایران تلاش کند، مهم است

باب منندز، رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا
باب منندز، رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا

جوزه دیاز بالارت، خبرنگار ام.اس.ان.بی.سی، طی پیام توئیتری ۲۲تیر نوشت: سناتور مندرز می‌گوید سفر رئیس‌جمهور برای تشکیل ائتلافی در منطقه که بتواند در جهت مقابله با ایران تلاش کند، مهم است.

باب منندز، رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا، در مورد هدف بایدن برای استفاده از سفر خاورمیانه‌ای خود برای تشکیل یک جبهه متحد برای مقابله با ایران می‌گوید: «سفر رئیس‌جمهور برای تشکیل ائتلافی در منطقه که بتواند در جهت مقابله با تلاش‌های نفوذ ایران در منطقه مهم است».

سناتور منندز: خب، ایران بازیگری شرور است نه تنها در پیشروی‌اش برای دستیابی به سلاح هسته‌ای، بلکه هم‌چنین در همکاری با دیگر بازیگران یاغی، مانند این مورد، پوتین و روسیه. و بنابراین سفر رئیس‌جمهور برای تشکیل ائتلافی در منطقه که بتواند برای مقابله با نفوذ ایران در منطقه تلاش کند، برای ایجاد یک توافقنامه امنیتی جمعی برای تقویت روابط کشورهای خلیج با متحد ما، دولت اسرائیل و در عین‌حال ارتقاء امنیت انرژی و ثبات جهانی مهم است. بنابراین سفر مهمی است، اما ایران از آن دسته بازیگران مختلفی است که من سال‌ها علیه آن موضع‌گیری کردم و آخرین تلاش ایران برای تأمین پهپاد برای روسیه برایم غیرمنتظره نبود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/741f0695-8c79-4768-b5cf-86bf4d737146"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات