728 x 90

سناتور منندز: جامعه جهانی در برابر پاسخ وحشیانه رژیم ایران بی‌تفاوت نخواهد ماند

سناتور منندز
سناتور منندز

سناتور منندز، رئیس کمیته روابط خارجی سنای ایالات متحده ضمن استقبال از تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه رژیم آخوندی در توئیتی نوشت: جامعه جهانی در برابر پاسخ وحشیانه رژیم ایران بی‌تفاوت نخواهد ماند

سناتور منندز ۲۶مهرماه نوشت:

من از اقدامات امروز متحدان اروپایی‌مان برای ایستادن قاطعانه در کنار زنان و مردان ایرانی استقبال می‌کنم. هنگامی که ما با هم برای حمایت از این معترضان شجاع اقدام می‌کنیم، ما روشن می‌کنیم که جامعه جهانی در برابر پاسخ وحشیانه رژیم ایران بی‌تفاوت نخواهد ماند.

 

سناتور منندز هم‌چنین روز ۲۳مهرماه در حمایت از قیام مردم ایران در توئیتی نوشت: ضروری است در کنار زنان و مردان شجاعی در ایران ایستاد که برای آزادیهای بنیادین خود تظاهرات می‌کنند، برای حقوق‌بشر می‌جنگند و حاضرند جان خود را برای آرمانهای خود فدا کنند.

این هفته در گفتگو با ان پی آر بر ضرورت ایستادن کنار زنان و مردان شجاعی در ایران تأکید کردم، آنها که برای آزادیهای بنیادین خود تظاهرات می‌کنند، برای حقوق‌بشر می‌جنگند و حاضرند جان خود را برای آرمانهای خود فدا کنند. حمایت استوار ما چیز ناچیزی است در مقابل آنچه که آنها شایستگی‌اش را دارند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/700504a0-e7d1-43e5-bf9d-d7bcab919de4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات