728 x 90

سناتور جیم ریش: دولتهای غربی در حال اتلاف وقت خود با رژیم ایران هستند

سناتور جیم ریش
سناتور جیم ریش

جیم ریش، عضو جمهوریخواه سنای آمریکا در آستانه آغاز دور جدید مذاکرات احیای برجام هشدار داد، چنین توافقی رژیم ایران را از تلاش برای دستیابی به سلاح هسته‌یی دور نخواهد کرد و با اتلاف‌ وقت خواندن مذاکرات وین گفت: رژیم ایران با توافقی که مانع دستیابی آنها به سلاح هسته‌یی شود، موافقت نخواهد کرد.
جیم ریش روز یک‌شنبه ۳۰آبان طی مصاحبه‌یی با یک روزنامه اسراییلی با بیان این‌که رژیم ایران برجام را معقول‌ترین راه برای رسیدن به تسلیحات هسته‌یی می‌داند و آمریکا یک بار این توافق را امتحان کرده اما با شکست مواجه شد.
وی در ادامه با انتقاد از عملکرد جو بایدن گفت، دلیل این که دولت آمریکا برجام را برای رأی‌گیری به سنا نمی‌آورد، این است که نمی‌توانند آن را در این مجلس تصویب کنند.
جیم ریش تأکید کرد، برای توافق مناسب با رژیم ایران خط قرمز‌هایی است، از جمله این که رژیم ایران باید تعهد دهد هیچ‌گاه به‌دنبال سلاح هسته‌یی نخواهد رفت. در قدم بعد رژیم ایران باید همه فعالیت‌های غنی‌سازی اورانیوم و هم‌چنین دیگر فعالیت‌های اتمی خود را متوقف کند.
هم‌چنین توقف حمایت رژیم ایران از حماس، حزب‌الشیطان لبنان و سایر گروه‌های تروریستی که برای رسیدن به توافق با آمریکا عنوان کرد.
و در آخرین قدم رژیم ایران می‌باید تمام قطعنامه‌های سازمان ملل درباره آزمایش موشکهای بالستیکی قاره‌پیما و سایر برنامه‌های موشکی را بپذیرد.
عضو ارشد کمیته روابط خارجی سنای آمریکا در ادامه با این عنوان که هیچ‌کس تصور نمی‌کند که رژیم ایران با این شروط موافقت کند ادامه داد که دولتهای غربی در حال اتلاف وقت خود با سران رژیم ایران هستند. (العربیه ۱آذر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/100bda03-faaa-41a8-894f-5a15f534b063"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات