728 x 90

سناتور جیم اینهاف: ایالات متحده نباید به معامله شکست‌خورده رژیم ایران بازگردد

سناتور جیم اینهاف
سناتور جیم اینهاف

سناتور جیم اینهاف روز ۱۷فروردین درباره نامه سناتورها به رئیس‌جمهور آمریکا درباره بازگشت آمریکا به برجام ۲۰۱۵ در حساب شخصی خود نوشت:

ایالات متحده نباید به معامله شکست‌خورده رژیم ایران بازگردد. با فشار آشکار نماینده ویژه امور ایران، که به‌طور دقیق (می خواهد) همین کار را انجام دهد، دچار مشکل شده‌ایم.

سناتور روبیو و سناتور تامی و سناتور تاد یونگ، همکاران من در نامه‌یی به رئیس‌جمهور آمریکا به من پیوستند و از او خواستیم، تا در یک مسیر بهتر رو به پیش با ما کار کند.

 

سناتور ارشد جمهوریخواه جیم اینهاف در کمیته نیروهای مسلح سنا روز ۱۳فروردین ۱۴۰۰ تأکید کرد که هیچ بازگشتی به توافق ناقص ایران نخواهد بود. در بیانیه سناتور اینهوف خاطرنشان شده است: «علی رغم دادن اطمینان از سوی دولت بایدن مبنی بر این‌که آنها رویکرد دیپلماتیک متفاوتی را با ایران دنبال می‌کنند، تلاشهایی برای بازگشت به برنامه جامع اقدام مشترک ۲۰۱۵ که بسیار ناقص است در جریان است. این بدان معنی است که ایران بار دیگر از کاهش تحریم‌های خود برای تأمین بودجه گروه‌های تروریستی، استفاده خواهد کرد. این نه تنها گمراه‌کننده بلکه خطرناک است».(سایت کنگره ۱۳فروردین)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/288d9ca0-1b53-4716-a899-fc11ab1c0e0f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات